Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er top 5 af Dagens Deal sider ?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

alledeals.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Iværksætter uden grænser:

alledeals.dk

Ligger din side "Alledeals.dk" allerede i Top 5?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at tage kontakt til flere af siderne. Downtown er de eneste, som har svaret tilbage og haft en dialog med. Det endte med, at de ikke ønskede min type produkter, da de ikke sælger godt nok (de sidste havde solgt 125 stk, som åbenbart ikke er godt nok). Og på trods af det, så dukkede der nye produkter i min kategori op i dagene derefter.

Tilbudibyen er nogle plattenslagere. De ejer selv et af de mest benyttede firmaer i deres deals og deres deals bliver automatisk forlænget adskillige gange.

Det er åbenbart svært at finde nogle seriøse blandt disse firmaer.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
Tilbudibyen er nogle plattenslagere. De ejer selv et af de mest benyttede firmaer i deres deals og deres deals bliver automatisk forlænget adskillige gange

Yes

Wink Ja og samme ejere der stod bag Sikkerbyg og Byggestart før 2007.

De 3 "ejere" har en masse med konkurser m.m. Se bare på www.cvr.dk

Prøv bare og Google og på Trustpilot.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ork ja, det er jeg godt bekendt med.

Jeg har selv lavet et baggrunds check på dem og besluttede mig for ikke at kontakte dem.
Jeg vil gerne benytte mig af deals sider, men det skal være nogle seriøse nogen af slagsen. Så kan det godt være, at de har rigtig mange likes på Facebook og er blandt de mest aktive, men seriøse er de ikke.

De sletter også alle kritiske indlæg på deres Facebook, så andre ikke får nys om deres baggrund.

Men kan man virkelig ikke komme galt afsted med at sælge alle de billige Kina-import kopivarer, som de gør med f.eks. skildpaddelys, Ahh Bras og meget andet?

Fra Randers
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  JD Enggaard I/S Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg er ny herinde og har lige startet mig et firma der sælger festivalsgadgets, hvilket hovedsageligt er ølbonger. Jeg har den danske side www.oelbong.dk men har også en tysk og engelsk side. Jeg vil meget gerne lave nogle promotion i de engelsk og tysktalende lande, hvilke dealsites vil i anbefale mig der?

Eller er det noget helt andet jeg skal gøre?

Mvh Joachim Enggaard

Fra Randers
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 6
Fra  JD Enggaard I/S Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:

Jeg har forsøgt at tage kontakt til flere af siderne. Downtown er de eneste, som har svaret tilbage og haft en dialog med. Det endte med, at de ikke ønskede min type produkter, da de ikke sælger godt nok (de sidste havde solgt 125 stk, som åbenbart ikke er godt nok). Og på trods af det, så dukkede der nye produkter i min kategori op i dagene derefter.

Tilbudibyen er nogle plattenslagere. De ejer selv et af de mest benyttede firmaer i deres deals og deres deals bliver automatisk forlænget adskillige gange.

Det er åbenbart svært at finde nogle seriøse blandt disse firmaer.

Tilbudibyen har jeg for nylig brugt og jeg fik da spist brunch et dejligt sted på Vesterbro. Så de har også tilfredse kunder :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes jo efterhånden rigtigt mange. Prøv at besøg en side som Bownty - De samler hele molevitten. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)