ja det "flot" at man "kun" står der i 5 år, men et par måneder før de 5 år er ved at udløbe, så bliver man kontaktet igen, og hvis man ikke kan betale så er det 5 år til. jeg kan ikke se dit motiv til at drage qxl ind i om man er registreret el ej, du undladder kun 1 gang at sende varene til kunderne, og så er det slut. men jeg lukker den her diskution, da man åbentbart kun opnår det samme her som hvis du spørger, de reglamenteret stedder, at blive set ned på og mistro ØNSKER IKKE FLERE SVAR det er ydmygene nok i forevejen at skal stå med hatten i hånden, men at blive kigget ned på og mistro, så SLUTTER vi her. |
Dato: 27-05-2007 13:44:58 Forfatter: www.beringshandel.dkja det ''flot'' at man ''kun'' står der i 5 år, men et par måneder før de 5 år er ved at udløbe, så bliver man kontaktet igen, og hvis man ikke kan betale så er det 5 år til.jeg kan ikke se dit motiv til at drage qxl ind i om man er registreret el ej, du undladder kun 1 gang at sende varene til kunderne, og så er det slut.men jeg lukker den her diskution, da man åbentbart kun opnår det samme her som hvis du spørger, de reglamenteret stedder, at blive set ned på og mistroØNSKER IKKE FLERE SVAR det er ydmygene nok i forevejen at skal stå med hatten i hånden, men at blive kigget ned på og mistro, så SLUTTER vi her.
Nu kender jeg ikke PH , men mon ikke det var et velment råd han ville give dig?