Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ansøgning om lån på 2000$

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. May 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
ja det "flot" at man "kun" står der i 5 år, men et par måneder før de 5 år er ved at udløbe, så bliver man kontaktet igen, og hvis man ikke kan betale så er det 5 år til.

jeg kan ikke se dit motiv til at drage qxl ind i om man er registreret el ej, du undladder kun 1 gang at sende varene til kunderne, og så er det slut.

men jeg lukker den her diskution, da man åbentbart kun opnår det samme her som hvis du spørger, de reglamenteret stedder, at blive set ned på og mistro

ØNSKER IKKE FLERE SVAR det er ydmygene nok i forevejen at skal stå med hatten i hånden, men at blive kigget ned på og mistro, så SLUTTER vi her. 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:27
Dato: 27-05-2007 13:44:58 Forfatter: www.beringshandel.dk
ja det ''flot'' at man ''kun'' står der i 5 år, men et par måneder før de 5 år er ved at udløbe, så bliver man kontaktet igen, og hvis man ikke kan betale så er det 5 år til.

jeg kan ikke se dit motiv til at drage qxl ind i om man er registreret el ej, du undladder kun 1 gang at sende varene til kunderne, og så er det slut.

men jeg lukker den her diskution, da man åbentbart kun opnår det samme her som hvis du spørger, de reglamenteret stedder, at blive set ned på og mistro

ØNSKER IKKE FLERE SVAR det er ydmygene nok i forevejen at skal stå med hatten i hånden, men at blive kigget ned på og mistro, så SLUTTER vi her.

Nu kender jeg ikke PH , men mon ikke det var et velment råd han ville give dig?

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 16:40
Det jeg tror PH mener er hvis jeg ser dig på QXL så vil jeg da lige tjekke hvem du er så søger jeg på Google nu finder jeg så dit firmanavn og rki + der står du har været lidt "dum" i dine ungedage...
Så tror jeg mange springer fra og ikke vil handle med dig...
Mange tør jo kun købe hvor der sidder et "e-mærke" og når man finder dit firma og rki samme sted er det jo ikke godt...

Det virker osse som om at du tror alle kigger ondt på dig herinde fra (hvilket jeg ikke har set nogen gør)...
Vi er jo her for at hjælpe hianden og give råd...
Så dit andet indlæg hvor du pludselig giver PH skylden for det hele... hvorfor???

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:26
Du sørger jo godt og grundigt selv for at folk måske kommer til at se ned på dig, ikke pga. din listning i RKI, det er der mange her på amino der har været igennem, og det er der en del tråde om - også om hvordan man kan komme ud af det.

Men du får folk til at se ned på dig med den opførsel du ligger for dagen, at oprette en helt ny tråd om vi bare skal glemme dit spørgsmål, og ironisk takker Pressehuset, for at give dig et velment råd med på vejen får ihvertfald mig til at se en smule ned på dig.

En ting er at man komme og spørger efter hjælp når lokummet brænder på, men så bør man også tage imod alle de råd der kommer, også selvom de ikke bare klapper dig på ryggen. Pressehuset havde faktisk en pointe med hvad han sagde, og det er netop et problem der er opstået på amino et par gange, at folk kommer herind med der firmanavn og skriver om deres problemer, og en uge senere ligger resultatet i toppen på google, hvilket de er kede af.

Så slå koldt vand i blodet og tag imod de råd der kommer, jeg tror ikke på Pressethuset på nogen måde forsøgte at placere dig i bås med folk der ikke betaler.
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:20
Hejsa,

Pengene kan jeg desværre ikke hjælpe med...

Men lidt info jeg har fået afvide af en salgskonsulent fra RKI, da vi på et tidspunkt overvejede at benytte deres tjenester.

Man kan kun stå i RKI i 5 år.

..Med mindre (!) man skriver under på fx en afbetalingsordning eller andet, hvor man vedkender at skylde pengene.

Hvis man gør det, (hvilket man ikke kan tvinges til at gøre), kan man komme til at stå i RKI i 20 år... 5 år af gangen og ved udløb kan de forlænge med endnu 5 år og det kan de blive ved med, til de 20 år er gået.

Så hvis man lader være med at skrive under på noget, kan man ikke komme til at stå der mere end 5 år.

...Men det er selvfølgelig ikke noget man bliver oplyst om af kreditor, så de fleste skriver vel under, af frygt for konsekvenserne.

Mvh. Nina

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:38
Hold da op en gang volapyk du kommer med her.

1. hvilke råd kom pressehuset med? at det var farligt at handle igennem mig, får man vidste aldrig om man fik sine vare.

2. hvis du har fulgt tråden fra starten og læst hvad der stod som årsag til det ansøgte lån, samt under hvilke vilkår jeg ønskede lånet kørt, hvor i alverden får du så fra at lokummet brænder. Tror du det er til min private årsopgørelse fra el og varme jeg ville låne til, hvis den stod i minus????

Jeg må ærlig indrømme at jeg er chokeret over et par af jer i denne tråd. Det er mig personligt der står i RKI, ikke firmaet.

Men fra at have fået nogle rigtige gode kontakter i kina, og søger om økonmisk støtte til at investere og så inddirekte at sige at kunder ikke kan handle trygt hos mig, jeg er virkelig chokeret.

Ja, jeg lavet en ny tråd, og ok det var ikke fair at blande pressehuset ind i den tråd, det beklager jeg. Men da jeg ikke bare kan gå ind og selv fjerne en tråd som er løbet løbsk, så valgte jeg at skrive den nye tråd.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:36
Kald det bare volapyk.

Pressehuset gør opmærksom på at din tråd kan give en uheldig drejning i og med at amino er rigtig godt søgemaskineoptimeret. Det vil sige hvis du sælger en vare på QXL og potentielle købere søger efter dit firmanavn på google, vil denne tråd højst sandsynlig dukke op blandt top5.
Når denne potentielle køber så ser at du skriver du står i RKI vil mange potentielle købere nok overveje at købe hos en anden sælger. 
Det var somend bare det han gjorde dig opmærksom på i en venlig tone. Jeg forstår ikke hvorfor du mener det er et personligt angreb på dig.

Jeg har skam fulgt tråden fra start, og jeg tror sagtens du kan finde en investor, men ikke når du farer sådan op og tager alt personligt, det var egentlig bare det min pointe var. Hvis du tager det meres stille og roligt, og tager kritik til dig tror jeg du kommer længere, og ta det som et godt råd.

Vil du have en tråd slettet på amino må du donere 1000 kroner til Røde kors. Så derfor er det vigtigt man lige tænker sig om inden man opretter en tråd med sit firmanavn på amino, da både konkurrenter og potentielle købere kan følge med i hvad der sker dig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:46
Dato: 27-05-2007 23:36:29
Forfatter: Martin Tygsen

Vil du have en tråd slettet på amino må du donere 1000 kroner til Røde kors. Så derfor er det vigtigt man lige tænker sig om inden man opretter en tråd med sit firmanavn på amino, da både konkurrenter og potentielle købere kan følge med i hvad der sker dig.

Er helt enig med Tykkesen her.

Dog en rettelse til at få indlæg slettet: Man kan kun få slettet sine egne indlæg, ikke andres lovlige indlæg. At få slettet et indlæg koster 1.000 kr. per indlæg, til Dansk Røde Kors.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Skrevet kl. 00:47
http://www.beringshandel.dk/nyshop/ (se CVR nummer i bunden)
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=21725692
Er det ikke en fejl?
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Skrevet kl. 06:30
Hej

Jo det ciffer der står i bunden er såmænd rigtigt nok, men mit SE. nr.

Da Jeg har haft firma før, lige inden vi flyttet til, også rengøringsfirma, får man tildelt et SE. nr. og det er det der står i bunden er SE. nr., da jeg så åbnet beringshandel.dk kunne jeg vælge at køre det privat med max overskud på 50.000,- men det sætter sine begrænsninger, derfor valgte jeg at blive tilmeldt erhvervs og selvskabsstyrrelsen.

Men som pensionist må man ikke have et større overskud, end 50.000,- derfor køre jeg den filosofi at investere mit overskud i nye produkter.

selvfølgelig bliver lidt af overskudet ml. 5 og 10.000 også brugt privat.pr. år.

vi jo trods alt vores normale indtægter.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)