Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af træningssite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

For et par måneder siden fik jeg første gang en vurdering af denne side. Og der gik det meste af kritikken på at det ikke mindede om et træningssite.

Nu har jeg så ændret baggrunden, og smidt nogle billeder ind på forsiden. Håber på at få lidt ris og ros, så jeg måske kan ramme endnu tættere på målgruppen.

Siden er styrkeblog.dk.

På forhånd tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:15

jeg syens det er en godkendt side Big Smile

Men der er lidt der kunne forbedres men det er småting efter min mening

Du kunne lige forbedre titlen en underside omkring træningsprogrammer er det eneste ord i din titlen men det er også om styrketræning split træning program med mere så få det med i titlen og husk google viser nu op til 70 tegn, men mange undersider udnyttes titlen okay så det er bare at gennemgå siden hvad ord der passer til denne her underside

Google plus social medie er vigtigt da det er lagt ind i google vurderings grundlag en side så få dette plus logo hurtigste muligt på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Fin blog! Det er bare at komme igang med at skrive en masse indhold til siden :-).

Desuden.. ''Se mere'' boksen ude i højre side hvor der er Adsense, under må du ikke have sådan. Man må ikke lave overskrifter til Google Adsense annoncer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 14:35

Tak for feedback Mikael.

Jeg tror da egentligt du har ret.. Har lige fået tilføjet nogle nye sociale knapper som indeholder Google Plus også.

Og så har jeg hurtigt rettet title, men tror lige at det skal kigges over når jeg har lidt mere tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 14:38

Casper Jensen - Affiliate Marketing:
Desuden.. ''Se mere'' boksen ude i højre side hvor der er Adsense, under må du ikke have sådan. Man må ikke lave overskrifter til Google Adsense annoncer.

Ahh ja, den overskrift var egentligt også overflødig. Men ihvertfald også blevet fjernet nu.

Heh, ja teksten er det værste at skulle skrive. Men det er bare med at få sig selv sparket i røven.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)