Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website på deMib.com!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
FEJL
Det lykkedes mig naturligvis at skrive forkert i overskriften til dette indlæg - der skulle have stået "Nyt website ..." ikke "Dit website ..." Sorry :)

Så fik jeg (endlig) vores nye website op på deMib.com. I lang tid har der blot ligget en meget ensom forside med en temmelig minimal tekst. Det er slut nu! :)

I forbindelse med lanceringen af det nye website åbner vi også op for en række af vores nye SEO og SEM produkter - og der kommer mere til i de løbende måneder.

Der er sikkert stadig flere små-fejl på sitet - vi retter som vi finder dem. Hvis du støder ind i noget, eller iøvrigt har kommentarer, må du meget gerne sige til - enten her, eller via PM

Jeg vil også lige huske, at gøre opmærksom på, at vi fortsat har en stilling ledig til den helt rigtige salgsleder/sælger der gerne vil tjene en rigtig god løn ...

Flere har derudover spurgt til om vi har et affiliate program og/eller om vi tager forhandlere ind.
Vi har p.t. ikke noget affiliate program - det egner de nuværende produkter og services sig ikke til. Men der kommer snart noget .... ;)
Vi har forhandlere og hvis du gerne vil være forhandler også så grib fat i mig. Vi stiller høje krav til vores forhandlere, da vi gerne vil være sikre på at vore kunder får en god behandling lige meget hvem de køber igennem og i særlig grad ikke bliver "oversolgt" til. Men som sagt, grib fat i mig hvis du kunne have lyst til at forhandle vores produkter og services ...

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:38
Tillykke! Rigtigt flot og lækkert design :-))

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:56
Tusind tak :)
Så er der i hvert fald en der kan lide det. Det er jo en god start hehe
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:07
To. Tillykke med siden. Må den tjene sig ind mange gange :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:33
flot website... ingen tvivl..
ved første øjekast minder den mig egentlig lidt om de mange amerikanske websites der sælger pdf-bøger (get rich in 5 seconds-thingies)... men når man først får surfet lidt rundt, så er den forbindelse forsvundet...

Lige lidt flueknepperi, ved ikke om det er meningen (for at ramme rapport på fejlstavelser ;-) ), men hvis du går ind under "bestilling" og viser detaljer for hhv. "organisk søgemaskineoptimering" og "Paid Placement management", så er rapport stavet både som "raport" og "rappoort" ... Min ordbog siger "rapport", men den er også et par år gammel :-)

Kan godt lide jeres "afkrydsnings-skema" for bestilling af mere information... Jeg har da lyst til at markere alle og trykke send ;-)

En generelt rigtig flot hjemmeside, hvor der under overfladen faktisk gemmer sig flere detaljer end lige forventet ved første øjekast...

Mvh Brian Brandt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:51
Tak! Ja, der var sgu da lige et par tastefejl mere. Jeg tror det er din ordbog der er rigtig - så det har jeg lige rettet mig ind efter. Fejlen rettet :)

> rich in 5 seconds

hehe, ja, det tager jo nok mindst 10 sekunder med vores services :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:51
 Tillykke med dit nye website, Mikkel.

Jeg kan se, at du har knoklet hårdt for det, men resultatet er også blevet flot
Jeg er helt sikker på, at det har været en god investering.

Godt gået
Venlig hilsen, Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:00
Tak. Jeg synes altid det er hyggeligt at gå og rode lidt med egne websites. Der er ikke så mange man skal blive enige med og så giver det mulighed for at få afprøvet lidt forskellige gode ideer :)

Alle de websites jeg gennem tiden har lavet synes jeg har været en god investering - enten ved den omsætning de direkte eller indirekte har bragt (set i forhold til den tid det har taget at lave dem), eller ved at det at lave websitet har lært mig en mase nyt, som jeg så efterfølgende har kunne profitere på i andre sammenhæng.

Målet med www.demib.com er i første omgang at være leadgenererede. Der kommer også nogle andre ting på med et lidt andet mål, men det vender jeg tilbage til når det lanceres ;)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:37
Tillykke med dit nye site.

Dato: 26-05-2007 10:35:44
Forfatter:Mikkel deMib
FEJL
Det lykkedes mig naturligvis at skrive forkert i overskriften til dette indlæg - der skulle have stået ''Nyt website ...'' ikke ''Dit website ...'' Sorry :)

Øv nu havde jeg lige håbet du ville tilbyde hosting af mit site :-)
Det havde der sikkert været lidt SEO-værdi i...

Der er sikkert stadig flere små-fejl på sitet - vi retter som vi finder dem. Hvis du støder ind i noget, eller iøvrigt har kommentarer, må du meget gerne sige til - enten her, eller via PM

Tja... siden ser lidt underlig ud i Firefox, særligt din "Vi anbefaler" boks i højre hjørne. Også i feed''et fra din blog under, sker der et eller andet underligt...

Der er et par typos hist og pist, manglende ord og andet som sikkert bunder i hastværk :-) (never been there my self)
Faldt over denne på Om os: Mikkel i dag anderkendt som nok skulle være: Mikkel er i dag anderkendt
... og to andre som jeg selvfølgelig ikke lige kan genfinde nu da jeg skriver (men jeg er også træt)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:47
Ja, den der FF fejl er et godt eksempel på hvor tumpet man kan være. Min udvikler rettede fejlen, så det virkede fint, hvorefter jeg et par timer efter overskrev den med den gamle fil, som ikke virker rigtig. Jeg er sgu da et fjols :) Nå, men når han kommer online igen uploader han jo bare den rigtige include igen, så skulle det virke. Men tak for tippet - den slags fejl er så dumme.

Den anden lille tastefejl er rettet. Tak for det :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)