FEJL Det lykkedes mig naturligvis at skrive forkert i overskriften til dette indlæg - der skulle have stået "Nyt website ..." ikke "Dit website ..." Sorry :) Så fik jeg (endlig) vores nye website op på deMib.com. I lang tid har der blot ligget en meget ensom forside med en temmelig minimal tekst. Det er slut nu! :) I forbindelse med lanceringen af det nye website åbner vi også op for en række af vores nye SEO og SEM produkter - og der kommer mere til i de løbende måneder. Der er sikkert stadig flere små-fejl på sitet - vi retter som vi finder dem. Hvis du støder ind i noget, eller iøvrigt har kommentarer, må du meget gerne sige til - enten her, eller via PM Jeg vil også lige huske, at gøre opmærksom på, at vi fortsat har en stilling ledig til den helt rigtige salgsleder/sælger der gerne vil tjene en rigtig god løn ... Flere har derudover spurgt til om vi har et affiliate program og/eller om vi tager forhandlere ind. Vi har p.t. ikke noget affiliate program - det egner de nuværende produkter og services sig ikke til. Men der kommer snart noget .... ;) Vi har forhandlere og hvis du gerne vil være forhandler også så grib fat i mig. Vi stiller høje krav til vores forhandlere, da vi gerne vil være sikre på at vore kunder får en god behandling lige meget hvem de køber igennem og i særlig grad ikke bliver "oversolgt" til. Men som sagt, grib fat i mig hvis du kunne have lyst til at forhandle vores produkter og services ... |
Tillykke! Rigtigt flot og lækkert design :-))