Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømrer søger lager / opbevarings plads.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Midtjyllands Tømrer Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tømrer søger lager / opbevaringsplads mellem Silkeborg og Århus.

Min virksomhed har vokset støt gennem de sidst 5 år og nu skal jeg bruge lager / opbevarings plads. Der er tale om stilladser, skruvogn og støre maskiner ikke værksted kun til opbevaring. Bygningen skal kunne aflåses og være under tag. Jeg skal bruge et areal på 75-100 m2.

Har du pladsen eller kender du en. Så smid en mail af sted.

Michael Graversen

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:57

Jeg har en kammerat der har lejet sig ind på en gård på silkeborgvej omkring Framlev. Det er selvfølgelig tættere på Århus end Silkeborg. Hvis du er interesseret så kontakt mig, så kan du få mailadresse eller telefonnummer på min kammerat. Jeg ved der tidligere har været et murerfirma der også har haft lagerbygning  der. 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:03

Kan iøvrigt se at du for et godt stykke tid siden søgte samarbejdspartnere i det midtjyske. Hvis du stadig er interesseret er du velkommen til at kontakte mig på enten mail eller telefon. 

Jeg har et mindre tømrerfirma der i øjeblikket beskæftiger en lærling og jeg. Så har du travlt er du velkommen til at hyre os ind. 

Kan desuden se at du også laver tegnearbejde. Ville du eventuelt være interesseret i at lave noget skitsearbejde for mig på timeløn. Hvis du er, vil jeg ringe til dig i løbet af ugen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)