Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliateside vs wordpress

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.


Jeg er ikke særlig skarp omkring wordpress og håber i kan hjælpe.

Er det muligt at opbygge en affiliateside fra wordpress, fx ligesom prissammenligning af akasser og telefonabonnementer?


Hvis ja, hvordan foregår det så med SEO via wordpress, bliver denne sværere eller vil det stadig være som det plejer.

Håber at høre fra jer derude.

Mvh Jacob.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Du kan sagtens bygge en prissammenligningsside (og andre affiliate-sider) med Wordpress. Prøv at tage et kig på min side om ssd harddisk - den er lavet i wordpress samt et egetudviklet system til at håndtere pristabellerne (det vil snart blive sat til salg).

Mht. SEO kan du installere SEO by Yoast, som er det bedste SEO-plugin til Wordpress, der giver dig mulighed for at ændre en masse SEO-relaterede ting.

Derudover vil jeg mene at hvis man sætter sig lidt ind i Wordpress og SEO by Yoast, så er den interne SEO meget nemt at klare.

Mvh

Lars

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt, og tak for det hurtige svar.

For en der aldrig har prøvet wordpress før eller arbejdet med html koder eller lignende.

Vil det så være en stor udfordring at lave en hjemmeside via wordpress?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Boxmedia:
Hvis ja, hvordan foregår det så med SEO via wordpress, bliver denne sværere eller vil det stadig være som det plejer.

Fuldkommen, sæt dig ind i All in one SEO, evt se den video jeg har lavet på youtube omkring hurtig og nem opsætning af den:

Btw jeg siger i videoen af Meta Keywords bruger google til ranking, det var en fejl.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :-)

Det kræver lige at man leger lidt med tingene, inden man bliver helt fortrolig med det. Men generelt kan du klare alt sammen i Wordpress uden at kende til koder overhovedet. Hvis du køber et tema er det lige til at installere, og så kan du eventuelt betale dig fra at få lavet ændringer i temaet så udseendet kommer til at være helt som du gerne vil have det.

Hvis du sætter dig ned en aften, vil du kunne blive ret fortrolig med Wordpress hvis du bare sidder og klikker lidt rundt og leger med systemet.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Boxmedia:

Det lyder godt, og tak for det hurtige svar.

For en der aldrig har prøvet wordpress før eller arbejdet med html koder eller lignende.

Vil det så være en stor udfordring at lave en hjemmeside via wordpress?

Den vælger jeg lige at svare på. Tværtimod er det nemmere. Nu nævner jeg igen Youtube fordi der kan du finde hvordan man opsætter wordpress.

Og ellers kan du bruge "One Click installation" hos de fleste host udbydere. Bare husk at angive sti'en "/" i stedet for "/wordpress"

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens bruge wordpress! ;) fungere udemærket

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress fungere fantastisk til affiliatesider.
Jeg bruger udelukkende kun Wordpress på mine affiliate sider :) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super godt, tak for svarende alle sammen. Må vel hellere lege lidt med det så.

Kevin: Har du et eksempel på en affiliate side fra wordpress jeg kan se? Ville være fantastisk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Boxmedia:

Det lyder super godt, tak for svarende alle sammen. Må vel hellere lege lidt med det så.

Kevin: Har du et eksempel på en affiliate side fra wordpress jeg kan se? Ville være fantastisk.

http://el-radiator.dk

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)