Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Troværdig eller ej?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man lærer noget nyt hver dag, så nu vil jeg gerne have jeres vurdering på´om mit site er troværdigt.

Den skal ikke bedømmes i detaljer, men lige når man kommer ind hvad er så indtrykket af den. For jeg finder lige nu ud af, at min adwords kan være nok så fantastisk, men hvis ikke min side følger med er det lige meget. Man skulle kunne opnå en konveterings rate på 1% som minimum har jeg fået fortalt. Dette er dog ikke tilfædet på min side. Siden er dog ikke færdig gjort endnu, men en mellem måling må man gerne lige tage.

Kom med jeres input

www.sikkerhedsteamet.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:28

I mine øjne ligner den lidt en affiliate side, der hurtigt, men pænt er sat op i wordpress.

Det var det første jeg tænkte da jeg så siden.

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 14:31

Kent Medom:
I mine øjne ligner den lidt en affiliate side, der hurtigt, men pænt er sat op i wordpress.

Er det dem man tjener penge på du sammenligner den med?

Nu ved jeg ikke ret meget om hjemmesider i det hele taget. Prøver blot at pejle mig ind på hvor fejlen er mht at jeg ingen kunder har

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:38

Ja lige præcis. I mine øjne er hjemmesiden for anonym. Billedet i toppen ramme ikke så præcis som det kunne. Måske et billede hvor en dørmand var med kunne hjælpe.

Banneret nede i bunden skriger af reklamebanner, og det skaber frygt.

Og så er der de twitter og G+ ikoner der flyver rundt og stjæler alt for meget opmærksomhed. Det virker direkte irriterende. 

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 14:48

Kent Medom:
Og så er der de twitter og G+ ikoner der flyver rundt og stjæler alt for meget opmærksomhed. Det virker direkte irriterende. 

Uha, jeg er godt nok ked af at du har det sådan. Jeg ved at sociale medier er vigtige, derfor er de der.

Jeg synes at balancen mellem anonym, og for reklamerende er hårfin. Puha, jeg må i dialog med min udbyder

/Lars

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:53

Hej igen Lars

Kan fint følge dig med at de sociale medier er vigtige, men hvis funktionen til dem begynder at irritere, tror jeg de får den helt modsatte virkning. Sådan følte jeg det i hvert fald, men det kan jo være det bare er mig Wink

Håber du ser det som én mening ud af mange. Jeg sagde blot hvad der først faldte mig ind uden at pakke det ind.

God vind med projektet Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10

billedet øverste kan jo være hvilken som helst feste , længere nede siden det noget mindre billedet viser en dørmand og man kan se mere hvad det ligner noget ligne sådan noget billedet i banner skaber mere troværdig for folk kan se hvad det ligner og kan ikke være noget 1000 vis andre bruger som det billedet øverste jo faktisk kan være brugt til

jeg savner også cvr nummer i fodnoten og mere klare lyse farver i skriften så fodnotens skrift er mere læsevenlige grå skrift ovenpå lidt mørker farve det er ikke ideelt og et cvr nummer og adresse info letlæseligt det synes jeg skaber troværdighed over en side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 17:12

Mikael christiansen:
jeg savner også cvr nummer i fodnoten og mere klare lyse farver i skriften så fodnotens skrift er mere læsevenlige grå skrift ovenpå lidt mørker farve det er ikke ideelt og et cvr nummer og adresse info letlæseligt det synes jeg skaber troværdighed over en side

????? det er der jo allerede.. altså adresse og CVR ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:31

Generelt eri jeg enig bemærkningerne omkring det øverste billede ligesom det flyvende Google+ og Twitter-symbol distraherer.

Når der nu er valgt en helt hvid baggrund, så bliver den grå tekst ikke særlig læsevenlig, men det går endda.

Herudover er der nogle grammatiske fejl, men ikke mangeStick out tongue Læs dog lige korrektur en gang til.

Tonny

Tilmeldt 30. Jan 12
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:
Herudover er der nogle grammatiske fejl, men ikke mangeStick out tongue Læs dog lige korrektur en gang til.

Tak for jeres indput. Der skal blive rettet på dette snarest :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)