Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitet af dns-hosting?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal man betale f.eks 100,- i oprettelse plus 10,- pr måned for dns-hotel hos nogle udbydere, når det er gratis hos andre? Er det meget bedre når man betaler for det??

Jeg har brugt en gratis/billig service i nogle år, og har være fint tilfreds, men hvad for man for pengene når man betaler "mange" penge for det samme produkt?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lars Nielsen:

Hvorfor skal man betale f.eks 100,- i oprettelse plus 10,- pr måned for dns-hotel hos nogle udbydere, når det er gratis hos andre? Er det meget bedre når man betaler for det??

Jeg har brugt en gratis/billig service i nogle år, og har være fint tilfreds, men hvad for man for pengene når man betaler "mange" penge for det samme produkt?

man får en regning som man så betaler det er din gevinst.... de udbydere der laver det gratis, tag gratisdns,webhosting.dk og enkelte andre ved godt hvad de laver, betaler du for din dnshosting som f.eks hos speednames er den eneste forskel at de klapper i hænderne fordi du betaler for noget du kan få gratis og sandsynligvis bedre andetsteds...

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:
betaler du for din dnshosting som f.eks hos speednames er den eneste forskel at de klapper i hænderne fordi du betaler for noget du kan få gratis og sandsynligvis bedre andetsteds...

Nu kan der være forskel på hvilke ydelser du får oven i.
Gratisdns har f.eks ikke gratis telefonsupport, det er er er ofte med i pakken når du betaler for det andre steder.

F.eks tilbyder jeg selv telefonsupport, videresendelse af mail til anden port end standard, mailopsamling hvis din egen server går ned, det er nogle af de ting som de gratisudbydere ikke tilbyder.

Sådan er der forskellige ting der følger med rundt omkring hos dem der tilbyder DNS hosting.
Men det kommer helt an på hvad ens behov er, gratisdns  og tilsvarende er ganske fine til for dem som har lidt styr på DNS, hvis man ikke har. vil jeg anbefale dem og bruge nogle andre som kan hjælpe dem på vej eller opsætte det for dem som en del af pakken

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du bruger gratisdns eller betaler et web firma for at have dit domæne hos dem vil jo ikke give en forskel fordi det den jo bare gør er at oplyse ip adresse som domæne navn ligger på.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Det tegner også et billede af min egen opfattelse. Jeg har brugt webhosting.dk i flere år uden problemer.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Tak for svarene. Det tegner også et billede af min egen opfattelse. Jeg har brugt webhosting.dk i flere år uden problemer.

ja det er bestemt ikke tosset og med deres lave priser på domæner kan det ikke gå helt galt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Lars Nielsen:

Tak for svarene. Det tegner også et billede af min egen opfattelse. Jeg har brugt webhosting.dk i flere år uden problemer.

ja det er bestemt ikke tosset og med deres lave priser på domæner kan det ikke gå helt galt.

Nej det håber jeg da ikke. .... Men det er jo trods alt ikke helt gratis at drive en dns-server... Der skal jo nogle indtægter ind andre steder fra for at holde den kørende.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)