Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje dedikeret server

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 108
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om der nogen som lejer nogle billige server ud til en fornuftig pris. må gerne stå sverige eller i danmark. er åben for alle bud. jo flere jo bedre :D

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige med på en lytter her :-)

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der findes mange udbydere der udlejer servere til gode priser. Reglen er som regel at jo billigere det er jo mere skal du være selvkørende.

Vi har fysiske servere hos flere forskellige udbydere. 

Hetzner 

En god udbyder. Deres netværk er hurtigt og stortset aldrig nede - derudover er priserne er helt utroligt skarpe. Vi har lige haft en disk der steg af i dag og jeg åbnede en ticket kl. 12:55 og bad om at få en ny. Klokken 14.15 sad der en ny disk i serveren, uden bøvl. 

Det er vigtigt at pointere at den behandling kun forekommer hvis man har styr på sine ting. Hvis man f.eks. ikke dokumenterer ordentligt, at disken rent faktisk er i stykker, så vil de blot bede dig om at dokumentere det. De skifter ikke hardware baseret på gætværk. 

I betragtning af, at man betaler under 400 om måneden for server, internet, masser af trafik og strøm - så er det også helt fair. 

Hvis du smækker dig selv ude af en firewall, så betaler du for remote hands med det samme. 

Vær opmærksom på, at Hetzner bruger fornuftige mærker af hardware, men at hardwaren reelt er beregnet til normale computere. Man må altså ikke forvente servergrade hardware - men igen, det kan man heller ikke forvente til de priser. Stortset alle discount udbydere gør dette - og det er ikke nødvendigvis skrammel! 

Hetzner kan godt være lige tungnemme og ikke rigtigt forstå hvad man skriver til dem, så det er vigtigt at man i meget høj grad kan klare sig selv hos Hetzner. Tilgengæld er de hurtige til at udføre fast definerede procedurer. F.eks. hvis man skal låne en remote KVM.

UK2.net 

En rigtig god udbyder. Dyrere end Hetzner og benytter ligeledes ikke servergrade hardware. Deres netværk er hurtigt, der er meget sjældent problemer med nedetid. 

Servicen er rigtig god hos UK2. Hvis du f.eks. kommer til at smække dig ude fra din firewall, kan de godt overtales til lige at logge ind og slå den fra uden beregning. 

Uk2 er et engelsk firma og hvis man selv er god til engelsk, så forstår de helt sikkert også hvad man mener. 

Hvis jeg baseret på kvalitet og service uden at tænke på prisen, så ville jeg vælge UK2 over Hetzner.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er billigt, og hvad er dit behov?

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Har set at surftown har virtuelle debian servere for lidt over 200 pr. Måned.
Fra greve
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 108
Fra  Gadgetlab.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor står de 2 server udbyder i landet helt præcist? de har ikke server i danmark har de?

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Serverhosting i Danmark er i udgangspunktet dyrt ift. de priser du finder i mange andre lande. 

Hetzner er i Tyskland. 

UK2 er i England.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også server hos Hetzner og kan kun sige godt om dem.

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Server Børsen Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være billigt og samtidigt godt, vil Hetner eller Leasewe b være mine favoritter..
Har efterhånden mange års erfaring med begge og det fungere..

.

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt cloud.dk  - godt nok ikke dedikerede servere som du spørger om, men de er billigere en hvad man ellers har kunne finde på det danske markede for dedikerede servere, og er lige så stabile og brugbare som en dedikeret server.

(jeg er kun kunde hos dem....)

:)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)