Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop løsning ønskes..

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi står og mangler en som kan designe en webshop til en fornuftig pris, og håber at nogen herinde kan klare jobbet eller evt henvise til en som kan det.

Det skal være en kompelt løsning og vi skal efterfølgende have muligheden for at redigere og indætte varer ind, så vi ikke skal have løbende udgifter til webshoppen.

Det kan være i magento, prestashop eller en helt anden. Det vigtigste er at det er en billig og brugervenlig løsning, hvor designet er stilrent.

Vi har allerede søgt en del på google , og fået en del priser men de er lige i overkanten af hvad vi har budgetteret vores udgifter til, så håber virkelig at vi kan få en rigtig god amino pris :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)
Vi levere komplette løsninger lavet i det nemmeste shop systemt med skræddersyet back-end så det er så nemt som muligt for jer efterfølgende at lave produkter, billeder og tekst.

Vores priser startet ved 5998 kr. for en komplet Webshop lavet efter jeres ønsker.
Mvh Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej :)
Vi levere komplette løsninger lavet i det nemmeste shop systemt med skræddersyet back-end så det er så nemt som muligt for jer efterfølgende at lave produkter, billeder og tekst.

Vores priser startet ved 5998 kr. for en komplet Webshop lavet efter jeres ønsker.
Mvh Jesper

Det var da en ret skarp pris, hvad er den pris gældende for når du skriver "lavet efter Jeres ønsker"? For sådan som jeg tolker det, så ender du med at arbejde for 30 kr/timen hvis det er en "komplet løsning inkl. skræddersyet back-end system".

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I behøver ikke længere stå og mangle en leverandør til jeres nye Prestashop, sæt jer ned og se dette tilbud

Få en shop med en personlig service, den samme danske kontakt person, gratis introduktion i shoppen så I fremover ikke er afhængige af nogen samt ingen månedlige udgifter udover host til 9.- DKK pr. mdr.

3.900.- DKK som betales EN GANG FOR ALLE ingen ekstra omkostninger og husk vi tilbyder desuden

25 % RABATNETs oprettelsen som vi naturligvis installere gratis

De første produkter lægger vi desuden ind for jer til bedre forståelse af SEO venlighed i opbygningen

Så hvorfor søge mere på Google når det hele findes på Amino

Mvh og velkommen til

HH

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten :) Nogle ting skal man bare aldrig omregne til timepriser, så længe man bare kan lide det man beskæftiger sig med.
Men det tager 3-4 uger så er siden færdig lavet.
Eller først når kunden er tilfreds med designet og siden.
God omtale kan ikke købes for penge

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hansen:
EN GANG FOR ALLE ingen ekstra omkostninger

Sørger I også for en lifetime af security patching af systemet, så man ikke pludselig står med en defaced side og er på herrens mark? 

Desuden - hvem leverer det? Ud over "HH"? Links? Referencer? 

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Morten :) Nogle ting skal man bare aldrig omregne til timepriser, så længe man bare kan lide det man beskæftiger sig med.
Men det tager 3-4 uger så er siden færdig lavet. 
Eller først når kunden er tilfreds med designet og siden. 
God omtale kan ikke købes for penge

Jeg gad godt, at jeg havde penge nok på bankbogen til, at jeg kunne have den holdning. Det må da være skønt ikke at skulle tænke på penge. 

Jeg er helt med på, at god omtale ikke kan købes for penge. Men brød på bordet kan ikke købes uden.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ender da med, at trådstarter får smidt en gratis webshop i nakkenIndifferent
PS. Så vil jeg også lige have 2 af de blå og 1 af de røde!Stick out tongue

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helst have de gule

Billige seo pakker

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis jeg kan få en shop for 3.900 kr. inkl. alt og support og oplæring, så vil jeg gerne købe 10 af dem, så skal jeg nok få dem solgt og have tjent 1 million inden måneden er omme, det er med garanti! Og næste måned nøjes jeg med 15.

Sidder og bander over de indere jeg har brugt har taget 10 gange så meget for dem som de gør her i DK.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder fuldtids job udover jo, så derfor jeg kan tillade mig det :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 9 (85 indlæg)