Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento eller Joomla(Redshop)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en webshop men er blevet meget i tvivl om hvorvidt det skal være Magento eller om det skal være Joomla så håber i kan give lidt råd. Jeg kan ikke lave sådan noget selv så har tænkt mig at betale mig fra det så det der er aller vigtigst for mig er at det er nemt!! Dvs. nemt at sætte/fjerne billeder, produkt beskrivelser osv. så hvad vil i anbefale jeg vælger?

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 18:35

Hejsa

Hvis du står og skal vælge mellem Joomla og Magento og det er en webshop du skal bruge, så er det et nemt valg, nemlig Magento

Magento er et eshop system.

Joomla er et artikel system (kan gøres til en webshop ved at installere plugins)

Mvh Mikael

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:23

Prøv at tage en demo af begge to, der hvor du har nemmeste ved at oprette produkter, er den shop til passer til det du skriver er dine behov.

Hvis ikke du har en absolut begrænsning på at vælge imellem de to, så kunne du tage et kig på Prestashop, det bliver af mange betragtet som et mere brugervenligt system.

Endeligt kan du også tage et kig på CloudSprout, som jeg er medejer af. Men som tingene ser ud pt. har vi ikke en særlig brugervenlig kom-igang oplevelse.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:46

Hej Kevin.
Vi laver bruger venlige webshops i magento. Vi udvikler os dit helt eget back end så det er så nemt at oprette varer og redigere i det som overhovedet muligt for dig.
Vi laver alt fra a - z så du får en køreklar Webshop.
Vores priser starter fra 5998,- for en komplet køreklar Webshop med logo, seo optimeret, sat op til mobil platform og skræddersyet design.
Nemt og enkelt for dig.
Mvh Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:51

redshop er også en mulighed- dog bryder jeg mig ikke om at hvis man glemmer at afvikle webshop bare et par dage over tid så skal man betale for et helt år mere! det er sgu nederen når man ikke bruger den alligevel!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Hvad er du mest bange for min dreng spurgte moderen sin søn ; lyn eller torden ? Kærnemælk svarede knægten.

Magento eller Joomla spørger du ? Presta siger folket.

For blot 3.900.- EN GANG FOR ALLE får du et prisvindende system som du efter 10 minutters gratis undervisning, selv kan sætte tekst og billeder til dine vare samt beskrivelser hvor du nemt kan lave din egen SEO.

Er der nogle af de mere krævende feature du mangler hjælp til, ringer eller mailer du blot til vor service som naturligvis også er gratis - også EFTER din shop er leveret.

Vi hoster ikke men kan vise flere steder til blot 9.- DKK pr. måned.

Vælg du trygt en shop hvor nemhed, frihed samt service er en selvfølge ; vælg Presta fra HH

Mvh og velkommen til

HH

Vi sender naturligvis gerne en reference liste

Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:05

Hej Henrik Jeg kunne god tænke mig en e-shop fra prestashop og din support kan du kontakte mig på e-mail: renpau@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)