Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en ekstra indtægt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger  samarbejdspartnere til at kontake tandlæger, dyrlæger, fysioterapeuter, alternatve behandlere, massører, fodterapeuter, frisører, kosmetologer, hudterapeuter, spabade, fitnescentre og cafeer for at  de skal omsætte højkvallitets mærkevareprodukter.

De har ingen investering eller risiko og tjener mellem 35-48 kr. af hver 100 kr. de sælger for. Du har heller ingen investering eller risiko og tjener i gennemsnit 10 kr. af hver 100 kr. de sælger for i al fremtid. du skaber bare kontakten. Vi er 29 år gamle, er i det meste af verden og omsatte sidste år for over 2. mia. US$.

Ring til mig på 2065 8524 og lad os få en uforpligtende samtale om samarbejdsmulighedderne...

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:07
Dato: 25-05-2007 16:40:54 Forfatter:Ove Bjørn Kraft Jeg søger  samarbejdspartnere til at kontake tandlæger, dyrlæger, fysioterapeuter, alternatve behandlere, massører, fodterapeuter, frisører, kosmetologer, hudterapeuter, spabade, fitnescentre og cafeer for at  de skal omsætte højkvallitets mærkevareprodukter.

De har ingen investering eller risiko og tjener mellem 35-48 kr. af hver 100 kr. de sælger for. Du har heller ingen investering eller risiko og tjener i gennemsnit 10 kr. af hver 100 kr. de sælger for i al fremtid. du skaber bare kontakten. Vi er 29 år gamle, er i det meste af verden og omsatte sidste år for over 2. mia. US$.

Ring til mig på 2065 8524 og lad os få en uforpligtende samtale om samarbejdsmulighedderne...

Pyramide?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:24
Dato: 25-05-2007 16:40:54
Forfatter:Ove Bjørn Kraft
Jeg søger  samarbejdspartnere til at kontake tandlæger, dyrlæger, fysioterapeuter, alternatve behandlere, massører, fodterapeuter, frisører, kosmetologer, hudterapeuter, spabade, fitnescentre og cafeer for at  de skal omsætte højkvallitets mærkevareprodukter.

Rykket til Network Marketing.
Hvis det ikke er Network Marketing, så skriv til mig, og jeg flytter den tilbage.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:27
Hehe! Ja, Ove så godt at dette indlæg oprindeligt blev placeret udenfor MLM kategorien - men som du ved - så bliver de gerne flyttet ;-)
Og til dig, Dimitri - nu er med al sandsynlig egentlig sælgere Ove søger, men uanset hvor meget network marketing der ligger i det, så kan jeg vitterlig ikke se hvorfor Ove´s indlæg partout skal flyttes hertil, eftersom det er - som angivet - personer til at varetage specifikke opgaver der søges....

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:39
Dato: 25-05-2007 20:26:37
Forfatter: Lasse Burholt

Og til dig, Dimitri - nu er med al sandsynlig egentlig sælgere Ove søger, men uanset hvor meget network marketing der ligger i det, så kan jeg vitterlig ikke se hvorfor Ove´s indlæg partout skal flyttes hertil, eftersom det er - som angivet - personer til at varetage specifikke opgaver der søges....

Fordi det omhandler salg af produkter fra et Network Marketing firma, og Network Marketing hører til i denne kategori.

Men hvis jeg kan blive overbevist om at det ikke er Network Marketing, så rykker jeg selvfølgelig tråden tilbage.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 20:47
Kære Dimitri.

Det er sælgere jeg søger som samarbejdspartnere i denne sag til specifikke opgaver!

Kære Lasse.

Tak for støtten, ved du hvad pyramide er? Jeg aner faktisk ikke hvad det er...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:51
Dato: 25-05-2007 20:47:06
Forfatter: Ove Bjørn Kraft
Kære Dimitri.

Det er sælgere jeg søger som samarbejdspartnere i denne sag til specifikke opgaver!

Til salg af produkter fra FLP?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 21:03
Det er sælgere jeg søger som samarbejdspartnere ikke networkere. Til din orientering sælger Forever Living Products ikke kun deres produkter ved Network Marketing men også på den gammeldags traditionelle måde, og det er her jeg har brug for samarbejdspartnere i denne sag, så jeg ville sætte pris på hvis du ville placere den i den rette kategori!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10
Den står fint i MLM kategorien, da det er et firma der hovedsageligt gør sig i MLM.
Det er muligt at det er uretfærdigt, men sådan bliver det.

Dbh Martin
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:10
Dato: 25-05-2007 22:09:45 Forfatter: Martin Thorborg Den står fint i MLM kategorien, da det er et firma der hovedsageligt gør sig i MLM.
Det er muligt at det er uretfærdigt, men sådan bliver det.

Dbh Martin

Chefen har talt. Det er forstået ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)