Jeg søger samarbejdspartnere til at kontake tandlæger, dyrlæger, fysioterapeuter, alternatve behandlere, massører, fodterapeuter, frisører, kosmetologer, hudterapeuter, spabade, fitnescentre og cafeer for at de skal omsætte højkvallitets mærkevareprodukter.
De har ingen investering eller risiko og tjener mellem 35-48 kr. af hver 100 kr. de sælger for. Du har heller ingen investering eller risiko og tjener i gennemsnit 10 kr. af hver 100 kr. de sælger for i al fremtid. du skaber bare kontakten. Vi er 29 år gamle, er i det meste af verden og omsatte sidste år for over 2. mia. US$.
Ring til mig på 2065 8524 og lad os få en uforpligtende samtale om samarbejdsmulighedderne...
Dato: 25-05-2007 16:40:54 Forfatter:Ove Bjørn Kraft Jeg søger samarbejdspartnere til at kontake tandlæger, dyrlæger, fysioterapeuter, alternatve behandlere, massører, fodterapeuter, frisører, kosmetologer, hudterapeuter, spabade, fitnescentre og cafeer for at de skal omsætte højkvallitets mærkevareprodukter.
De har ingen investering eller risiko og tjener mellem 35-48 kr. af hver 100 kr. de sælger for. Du har heller ingen investering eller risiko og tjener i gennemsnit 10 kr. af hver 100 kr. de sælger for i al fremtid. du skaber bare kontakten. Vi er 29 år gamle, er i det meste af verden og omsatte sidste år for over 2. mia. US$.
Ring til mig på 2065 8524 og lad os få en uforpligtende samtale om samarbejdsmulighedderne...
Dato: 25-05-2007 16:40:54 Forfatter:Ove Bjørn Kraft Jeg søger samarbejdspartnere til at kontake tandlæger, dyrlæger, fysioterapeuter, alternatve behandlere, massører, fodterapeuter, frisører, kosmetologer, hudterapeuter, spabade, fitnescentre og cafeer for at de skal omsætte højkvallitets mærkevareprodukter.
Rykket til Network Marketing. Hvis det ikke er Network Marketing, så skriv til mig, og jeg flytter den tilbage.
Hehe! Ja, Ove så godt at dette indlæg oprindeligt blev placeret udenfor MLM kategorien - men som du ved - så bliver de gerne flyttet ;-) Og til dig, Dimitri - nu er med al sandsynlig egentlig sælgere Ove søger, men uanset hvor meget network marketing der ligger i det, så kan jeg vitterlig ikke se hvorfor Ove´s indlæg partout skal flyttes hertil, eftersom det er - som angivet - personer til at varetage specifikke opgaver der søges....
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dato: 25-05-2007 20:26:37 Forfatter: Lasse Burholt
Og til dig, Dimitri - nu er med al sandsynlig egentlig sælgere Ove søger, men uanset hvor meget network marketing der ligger i det, så kan jeg vitterlig ikke se hvorfor Ove´s indlæg partout skal flyttes hertil, eftersom det er - som angivet - personer til at varetage specifikke opgaver der søges....
Fordi det omhandler salg af produkter fra et Network Marketing firma, og Network Marketing hører til i denne kategori.
Men hvis jeg kan blive overbevist om at det ikke er Network Marketing, så rykker jeg selvfølgelig tråden tilbage.
Det er sælgere jeg søger som samarbejdspartnere ikke networkere. Til din orientering sælger Forever Living Products ikke kun deres produkter ved Network Marketing men også på den gammeldags traditionelle måde, og det er her jeg har brug for samarbejdspartnere i denne sag, så jeg ville sætte pris på hvis du ville placere den i den rette kategori!
Dato: 25-05-2007 22:09:45 Forfatter: Martin Thorborg Den står fint i MLM kategorien, da det er et firma der hovedsageligt gør sig i MLM. Det er muligt at det er uretfærdigt, men sådan bliver det.
Dbh Martin
Chefen har talt. Det er forstået ;-)
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic