Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik på nyopstartet Webshop.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg er igang med at starte egen Webshop og mangler derfor hjælp til at gøre den bedre via konstruktivt kritik. Den er endnu ikke færdig, og mangler at tilføje MANGE af de varer der skal være i shoppen endnu. Men mangler hjælp/gode råd at selve Webshoppen i en helhed.

Den er her: www.Feather-Shop.dk

MVH mosel. Håber i vil hjælpe mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:51

Har desværre ikke lige tid til en større gennemgang af siden, men umiddelbart får jeg et positivt (om end lidt tomt) indtryk på forsiden.

Men vil anbefale dig at få fjernet din @hotmail.com i din footer... Det er simpelthen for useriøst, at have en hotmail hvis man driver seriøs webshop. så hellere en info@feather-shop.dk eller lignende. Blot et venligt råd :)

God dag

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:03

Hej.

Rigtig flot webshop.

Produktbillederne er flotte osv. Dog er der en ting, jeg synes du skal få rettet. Din shop er både på Dansk og engelsk, forstået på den måde, at flere steder står tingene på engelsk. Det synes jeg du skal få rettet.

Det var lige lidt hurtigt feedback fra mig :)

Held og lykke

/Martin

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:22

Shoppen er rigtig flot men som Martin skriver så er der flere steder hvor det står på engelsk. Bl.a. ved Call to action knapperne. 

Jeg så shoppen igennem via Chrome og der vil min computer have mig til at oversætte siden fra Norwegian til Engelsk, ved ikke om siden oprindelig er fra norge men for mig er det lidt irriterende den bliver ved med at poppe op med dette, så der er nogen steder der skal ændres noget. Ved dog ikke om det kun er ved mig det ses.

På forsiden ved et af de små bokse henviser du kunderne til at gå ind under produkter men i toppen hedder det "Varer" det ville jeg ændre så der står det samme :D

Nu kan jeg se du bruger hotmail som mail udbyder, det er ikke så professionelt i mine øjne. Har du ikke mulighed for at lave en mail konto via dit webhotel??

Ellers er den faktisk lækker og med gode produkt billeder

Det var lige det jeg så ved at kigge lidt rundt på siden

Mvh.

Kasper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:45

flot webshop Big Smile

trøjer , bukser , det er jo ½ delen af produkter der i menuen der er ingen produkter sæt noget der hurtigste muligt vis man klikker der først især vis kommer ind på denne fra google af med trøjer og ser ingenting går folk sikkert hurtigt videre selv om der er T-shirt på siden som de måske kunne være interesseret i

når man sider udenfor er teksten lige lovligt tæt ved baggrunden farven lav en mere mørk tekst farve til den lyse baggrund

social medier der betyder google plus lidt i google da det er lagt ind som en af rank faktor med at få nogle plusser derfra

cvr lagt i fodnoten og sæt det på kontakt siden det skaber normalt lidt mere troværdighed over ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:58

Hej Thomas. Tak for feedback.

Når du skriver du et positivt (om end lidt tomt) indtryk på siden hvad mener du så med det. Håber du vil tage dig tid til at besvare dette da det er en stor hjælp.

Jeg har fjernet Hot-mailen nu, kan godt se hvad du mener med at det virker for useriøst og så forsvinder noget af troværdigheden også.

Hej martin.

Første mange tak for rosen er jeg glad for.

Det engelsk jeg kan finde på siden er dansk nu, skulle jeg mene. Hvis du kan finde mere så kontakt mig endelig da det selvfølgelig skal være Dansk Hele shoppen.

Tak for den hurtige feedback.

Hej kasper.

Tak for rosen, som matin skrev med de engelske knapper og sådan de er nu rettet. Selvfølgelig skal de være dansk alt på shoppen.

Jeg ved umiddelbart ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved problemet med Google Chrome.

Det er nu lavet om til produkter da det også lyder bedre, især da jeg også henviser til dem via de små bokse.

Som alle de andre skrev er jeg helt enig i at Hotmail var for useriøst, det er nu også ændret.

Og igen tak for Rosen. Hvis du finder mere så kontakt mig endelig og tak for din tid.

Hej Mikael.

Tak :)

Som jeg skrev længere oppe er jeg stadig i gang med at tilføje produkter, det tager sin tid. Men har tilføjet lidt til trøjer nu, så mangler jeg bare bukser og alle de andre 500 produkter der skal tilføjes :) Der vil også blive tilføjet en kategori hvor der bliver solgt voks som "ID og sådan.

Jeg har ikke ændret teksten, men jeg vil da tage det til efterretning.

Hvad mener du med sociale medier? som facebook eller hvad? Hvis det er det du mener er det allerede tilføjet nede i højre hjørne.

Jeg arbejder stadig på at få CVR nummer har endnu ikke fået det, men når jeg får det vil det blive tilføjet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:36

Mangler stadig konstruktiv kritik på min webshop. Nogen der har noget at tilføje

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:39

Mosel:

Hej Mikael.

Tak :)

Som jeg skrev længere oppe er jeg stadig i gang med at tilføje produkter, det tager sin tid. Men har tilføjet lidt til trøjer nu, så mangler jeg bare bukser og alle de andre 500 produkter der skal tilføjes :) Der vil også blive tilføjet en kategori hvor der bliver solgt voks som "ID og sådan.

Jeg har ikke ændret teksten, men jeg vil da tage det til efterretning.

Hvad mener du med sociale medier? som facebook eller hvad? Hvis det er det du mener er det allerede tilføjet nede i højre hjørne.

Jeg arbejder stadig på at få CVR nummer har endnu ikke fået det, men når jeg får det vil det blive tilføjet.

nederste højre kunne jeg ikke se google plus det hjælper lidt i google at få plus http://www.concept-i.dk/blog/google-firmasider.html forklare denne her SEO ekspert som er en af de bedste i Danmark om dette her google plus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:46

Jeg tror, at google får svært ved at læse denne side?

Hilsen, Robert

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:57

- Billeder er lidt uskarpe. Fx ved popup

- Logo skal linke til forside

- Cvr i bunden

- Siden virker lidt langsom

- Betaling før adresse? Virker lidt mærkeligt

Håber det kan bruges :-)