Har fået webshoppen www.Snøre-bånd.dk på benene og ønsker at siden er brugervenlig og velfungerende så jeg ikke mister de kunder jeg nu engang får fat i fra diverse steder (da dette er rigelig svært).
Hvis i vil bruge 5 minutter på at give noget konstruktiv feedback er jeg yderst taknemmelig, og arbejder videre med det.
PS. Hvis i kender gode måder til at reklamere på andre webshops/blogs/youtube/google osv. så kom endelig med dem :)
- Shoppen ser ret gammeldags ud. Både farvevalg, priser i gult
- Under om os bør i skrive lidt mere.
- Måske indkøbskurv skulle være oppe i højre hjørne hvor der er masser plads frem for topmenuen hvor du kunne have flere kategorier, info sider eller lignende.
nederste produkter forsiden alle med tilbud er der ikke links videre til disse tilbud , jeg tror du taber en del kunder der da de skal derved lede efter dine bedste tilbud på din side, men jeg fandt aldrig disse tilbud jeg klikket lidt rundt imellem de snøre bånd du har på siden og fandt slet ikke disse tilbud
kontakt siden god ide også øverste op med cvr nummer igen for der er jo plads til det der og et cvr nummer det skaber troværdighed over siden
vælge ikke domæner med æ ø og å danske bogstaver de vises stadigvæk ikke alle steder så de er umulig at udnytte ideelt lav det noget ligne sådan her snoerebaand.dk
social logoer også fordele for google husk især google plus og facebook og få en masse likes
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows