Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min hjemmeside!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Tak for info. - det vil jeg arbejder lidt videre med.

Mvh. Mette

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Også tak for info til dig.

Det kan jeg godt se du har ret i mht. de lyse blå farver. Også god ide med kontakt siden samt google plus.

Mvh. Mette

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har ikke den gyldne idé - det giver jeg dig ret i! Jeg har dog en masse gå på mod og passion for det jeg laver. 

Jeg prøver at give mine kunder mange gode fordele ved at være kunde hos mig - og der vil løbende komme flere til. Jeg er muligvis ikke en "kapaver" starter - men en lidt mere stille og rolig starter som føler mig frem og integrerer mine ideer på passende tidspunkter. Jeg er slet ikke slut endnu - jeg har mange ideer der ligger og ulmer og skal pudses helt af når nu jeg får et bedre indblik i hvem mine kunder er og hvad de ville tage godt imod.

Jeg har en større plan med min web shop, men jeg kan mærke at 24 timer er ikke mange på et døgn ;o)

Mht. domænet kan man sagtens blot skrive med ø så viderestillen den bare til domænet med o.

Mvh. Mette

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Cool nok - og alt det bedste fremover.. var blot nysgerrig, da der er SÅ mange børnetøjsbutikker.. Jeg har leveret tryksager til både Mala, Ticket2Heaven, bObles og mange andre i tøj/mode branchen og for de "små" har jeg desværre oplevet rigtig mange, som har investeret mange penge i lager, lidt mindre i markedsføring og nogle har endt med ikke at have en krone tilbage - måske først og fremmest fordi de IKKE havde en plan for hvordan man skal komme i mål..

Jeg er sikker på, at der er et marked og hvis man har det drive, som du skriver du har, så burde det jo i kombinationen med en FED plan kunne lykkes..

Jeg arbejder meget med forretningsudvikling og synes derfor at det er sjovt at høre hvilke planer, idéer mange har.. især fordi nogle jo rent faktisk siger deres arbejde op, investerer pensionsopsparingen og så ellers krydser fingre..

Men under alle omstændigheder - alt det bedste - håber det lykkes for dig..

/Morten

N.B.
selvom du ikke har en forretningsplan, så vil jeg anbefale dig at tænke over hvad du ønsker at kunderne skal opleve når de kommer ind i din shop. Nu er jeg ikke målgruppen (selvom jeg har 3 børn), men den differentierer sig ikke frygtelig meget - i første omgang. Tænk over hvordan du kan gøre din shop unik. 

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hvor sjovt... så lige at du kommer fra Karlslunde... det gør jeg også :-)

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

jo tak! og tak for info. - det sætter da bestemt flere tanker igang især om hvorvidt man også skal passe på med ikke at vente for længe og ja konkurrencen er ben hård! - det mærker jeg tydeligt hvis jeg ønsker at "lave lidt sjov" med noget konkurrence/nedsat el. lign, så er leverandørerne der straks, fordi de bliver overfaldet at de andre web shops som udbyder det specifikke mærke opmærksomheden er rettet mod.... så ja - pyha og op på hesten igen - for man får nogle slag over snuden som forholdsvis nystartet - det er bestemt ikke velset at der kommer en ny ind på banen :o)

Ja for søren det har du ret i - Karlslunde er bare en skøn by! :o)

Mvh. Mette

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

MigogminSøster:

Hej Frederik,

nu er jeg ikke sådan helt vildt teknisk ;o) - så jeg vil gerne have det "oversat" ;o)

Mvh. Mette

Jeg mente at det billede der bliver brugt til at være "Kurv" Det Pink/Lyserøde billede, med teksten Kurv altså.

Kunne bruge noget padding, altså Teksten mere centreret, og ikke helt op af kanten :)

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Ok tak - det ser jeg på :o)

MVh. Mette

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:

Nysgerrig... hvad er det, som skal gøre at folk handler i din butik fremfor de mange andre der er på nettet? Når man søger "børnetøj online", kommer der 1.800.000 hits frem..

Synes at det er en "ok" hjemmeside... lidt standard og ligesom så mange andre - men sådan er det..

Jeg tror du får problemer med domænet - ville være bedre, hvis man rent faktisk kunne skrive navnet uden at skulle tænke på danske bogstaver m.v.

Sikke da noget vrøvl at sige! Tror du mener 1.800.000 indekseret sider ? Synes du den er OK? Den er da pisse flot. Og for det tredje så skal hun netop ikke indkludere danske ord i donæmenavnet i henhold til seo.

Mette hvis jeg var dig ville jeg nok ikke skrive til ham..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AB,

Tak for din ros :o) Dejligt!

Mvh. Mette

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)