Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver mobil apps?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide til en mobil app (ikke afhængig af platform) og har både grafiker, salg/markedsføring og "alm." koder til at varetage den del, men mangler en person til at varetage mobil app delen.

Interesseret i at høre mere så send en PM eller smid en mail på hbj@tmpartner.dk

/H

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her kræver lidt mere...

Søger du en programmør du kan betale eller leder du efter en der vil indgå et partnerskab eller lign. alternativ betaling?

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er først og fremmest interesseret i partnerskab, men også lydhør overfor tilbud på et fee for programmering.

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Heinz:
Jeg er først og fremmest interesseret i partnerskab

Så skal du nok tage at fortælle lidt mere om dit projekt. Folk er ikke interesserede i, at skulle bruge tid på at finde ud af hvad andres ideer er. Hvis du kigger omkring på amino kan du se at folk spørger om det her hver dag (Jeg har en ide - jeg leder efter partner). Se hvor meget respons de får...

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig ikke om en app som har noget at gøre med MegaMerchandise, men derimod en app som henvender sig til folk med depression og andre personer, som vil kortlægge sin hverdag for at kunne identificere sammenhænge mellem livsstil og velbefindende.

Jeg har en indgang til salg af app'en til psykologer/læger osv. men søger en person/firma som kan udfærdige app'en.

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)