Hej Allan Jeg kan se at du er placeret på Fyn. Her i Trekantområdet har vi et netværk der hedder Netværk For Virksomheder Uden Ansatte (søg evt på fb eller linkedin). Ellers er der jo masser af formelle salgsnetværk som f.eks. Global Network eller BNI med deres lokalafdelinger. |
Hej Rasmus, jeg elsker ærlige, lige ud af posen -mennesker
Tak for din respons. De ting du siger er NETOP lige nøjagtig derfor jeg ikke har lavet et desideret portfolio-site tidligere. Det har jo et design i sig selv, og signalerer forskellige værdier alt efter hvem der kigger. Det kan man miste kunder på! Jeg er meget mere alsidig end det mit design gør ved dig. Det håber jeg du kan se udfra mine referencer. Jeg er vant til at designe både stramme coorperate-sites, men også sites/Apps som skal have en varmere, mere fysisk feeling.
Jeg tror faktisk jeg selv vil betegne mig som en mellemting mellem 2. og 3. Og det synes jeg egentlig rammer mig meget godt. Jeg ved godt hvordan de sider ser ud som du hentyder til. Jeg synes tit de bærer præg af at skal leve op til tidens tendenser, og desværre også tit miste grebet om hvad god usability er. Selvfølgelig skal designet se flot ud, men det skal i lige så høj grad (i min verden), sagt på fynsk... Være til at hitte' u' af
Design er et eller andet sted subjektivt, der er i hvertfald et sted det skiller. Design skal ramme folks følelser, for det er dér at 'udløsere' sidder til handling.
Vil du foreslå mig at droppe mit nye site, og beholde det gamle? Jeg er faktisk selv lidt nervøs ved at rulle det ud, da det måske kan gøre mere skade end gavn. Skal jeg holde mig til det simple stramme, eller skal jeg bare gøre lige nøjagtigt det jeg selv mener er rigtigt? Jeg hælder jo mest til det sidste
Vh Allan M.
symbiotic.dk