Jeg har den fornemmelse i maven af, at jeg bare gerne vil starte noget! Sælge noget, ikke over guloggratis eller DBA, men på en webshop! Det vil jeg gøre med min far, og han er med på ideen! Så kommer det store problem - hvad skal jeg sælge? Jeg vil sælge alt nærmest, jeg har været ude i at importere fra Kina, armbånd, underbukser og alt muligt andet. Så prøve og brande det selv med eget mærke. Lidt ligesom Binggeli Jewelry hvis i kender det? Det var bare en ide, men jeg har bare slet ikke kunne finde nogle form for distributør fra Danmark da det var det jeg helst ville! Det kunne være så fedt, og finde en, men der kommer ikke nogle, og nogle svare ikke på mine mails igen - det lyder nok heller ikke seriøst at en 14 årig skriver til dem! Men det stopper mig ikke! Jeg er meget venlig og serviceminded! Jeg elsker alt der hedder at yde en god kundeservice, og jeg elsker at arbejde for tingene! Jeg får kun at vide af chefer og lærer på f.eks. skolen at jeg er en talentfuld ung-mand der nok skal blive til noget, så det vil jeg! Jeg vil gerne prøve det at have en webshop, følelsen af det! Lære hvordan det er! |
Your go girl :)
Få dig evt. en sparrings partner inden for virksomheds verdenen :)
vh AB