Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til wordpress

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Det var da en ualmindelig dårlig ide, altså at vise søgemaskiner en ting og brugeren noget andet. Jeg kan bestemt ikke anbefale noget at følge rådet om at cloaking skulle være godt, og må fraråde dette "kreative" råd, som er givet uden nogen form for advarsel omkring mulige konsekvenser.

Det er jeg glad for du lige fik sagt før jeg fandt ud af hvordan man gjorde det :)

Tak for hjælpen!

/Sune

Find en god og billig backup løsning her!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:08

Sune Viberg:

Thomas Frost:
Det var da en ualmindelig dårlig ide, altså at vise søgemaskiner en ting og brugeren noget andet. Jeg kan bestemt ikke anbefale noget at følge rådet om at cloaking skulle være godt, og må fraråde dette "kreative" råd, som er givet uden nogen form for advarsel omkring mulige konsekvenser.

Det er jeg glad for du lige fik sagt før jeg fandt ud af hvordan man gjorde det :)

Tak for hjælpen!

/Sune

Velbekomme, dejligt du kunne bruge det Smile

Så bliver det spændende om rådet udskiftes med at man bare skal skrive tekst bag ved billeder, eller lave linkbuilding med tekst der er samme farve som baggrunden så man ikke kan se den Big Smile

(og for at gøre det helt klart så er det naturligvis heller ikke noget jeg anbefaler).

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 22
Fra  ADELHOU Design & Communication Skrevet kl. 19:52

Jeg havde absolut ikke tænkt mig, at der skal stå alt mulig crap i description! Det er blot en rigtig beskrivende sætning, som siger hvad siden handler om. Jeg går slet ikke ind for fusk, så det var ikke min mening at give det indtryk...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:07

Nadja Houmøller:

Jeg havde absolut ikke tænkt mig, at der skal stå alt mulig crap i description! Det er blot en rigtig beskrivende sætning, som siger hvad siden handler om. Jeg går slet ikke ind for fusk, så det var ikke min mening at give det indtryk...

Men derfor er det stadig en meget dårlig ide at anbefale cloaking, altså at man med vilje viser søgemaskiner en ting og brugerne noget andet.

Så jeg læser på ingen måde at du går ind for fusk, jeg kan bare se du giver et råd der i forhold til søgemaskineoptimering er meget dårligt. Hvis du ønsker at Google skal se en rigtig beskrivende tekst, så sørg for at brugeren også kan se den.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)