Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøj leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer :)

Jeg søger en fast leverandør, som kan leverer sportstøj, sko eller andet sportsudstyr.

Hvis I brænder inde med noget, eller kender en, må I meget gerne skrive.

Jeg håber på, at I kan hjælpe mig herinde :)

På forhånd tak :)

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:17

Hej Nitharsan,

First of all, I want to give you a small information about myself. My name is Ozlem Storustovu. I am Turkish and my husband is Danish. I have more than 10 years experience in textile business as merchandiser(indkøber) and agency. I worked in Katvig last year for a vikar job and now I am on my way to start my own textile office.

I will work as en employee of some Turkish textile factories here. So my customers in Denmark will not need to pay me anything. I also have a QC people in Turkey who will make the quality control there with my directions.

I can send you me CV and I can keep you posted about the processes about my office which I expect to be activ in a month if you interest my service.

Best regards,

Ozlem Storustovu

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:00

Jeg har Gorilla Wear - men har snakket med dig før og du virkede vidst som om du havde styr på det hele, så ved ikk om det kan være interessant..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Fra  InSail ApS Skrevet kl. 22:45

Hej

Hvilken slags sportstøj mangler du?
Hvis du kunne have interesse i noget vandtæt tøj som sejlertøj kan jeg godt hjælpe dig.

Du skal være velkommen til at maile mig på jacob@insail.dk
Eller en PM

Med Venlig Hilsen
Jacob Dyrholm

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)