Hej folkens Dette emne har været oppe flere gange, men har søgt omkring men umiddelbart ikke sikker på, det jeg har kunnet finde, passer på min situation. Jeg blev tidligere idag kontaktet af en af de utallige, der ringer ved opstart af virksomhed, omkring at flytte fra PSL til VSO, han havde fat i mange gode argumenter og overvejede egentlig også at sige ja, blot for hans fantastiske salgs tale. MEN... Kan det svare sig? Jeg har registreret mig som enkeltmandsvirksomhed og hører dermed under PSL. Dog har jeg endnu ikke haft nogen indtægt og derfor stadig mulighed for at flytte over i VSO. I forhold til VSO er det korrekt at man kan trække et beløb årligt ud som ikke skal beskattes ud over de 25 %? Det jeg laver er en funktion som bindeled mellem forening og mulige sponsorer hvoraf jeg vil få en procentsats. Ud over dette studerer jeg og dermed er virksomheden som udgangspunkt først fritid, men senere ønsker jeg det bliver fuldtid. Der er sikkert 100 ting der spiller ind i forhold til hvad man bør vælge, derfor håber jeg en kan skrive en PM og så kan vi tage den der.. På forhån tak |
PSL vs VSO - Nystartet virksomhed, mange gode råd fra folk der ringer konstant, men har brug for AMINO!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)