Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kender apsis.dk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er blevet kontaktet af apsis.dk, der gerne vil hjælpe med vores nyhedsbrev og vi har ærligt talt brug for hjælp. 

Er der nogen som, har erfaring med www.apsis.dk og enten kan anbefale, eller ikke anbefale dem?

Jesper

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Apsis er absolut en af de store spillere på banen, og er absolut professionelle. Sæt jer ned og analyser hvad i egentlig har brug for. Apsis platformen har rigtig mange funktionaliteter og det kan være det vil være overkill for jer at vælge apsis. Der findes andre og billigere udbydere ofte med mindre funktionalitet, som måske rækker for jer. Hvis du abonnere på nyhedsbrevet der kommer fra markedsforing.dk vil du se at de anvender apsis.
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan i så anbefale af mindre og billigere udbydere? 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ubivox
Ebooster
Mailchimp

Bare et par eksempler. Mailchimp er worldwide rigtigt store og du kan sende gratis hvis din mailservice ikke er alt for stor.
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:
Hvem kan i så anbefale af mindre og billigere udbydere? 

Hej Jesper.
Jeg repræsentere selv et at de store spiller på markedet (ExactTarget) men ville lige give en kommentar med.
Kender udemærket Apsis som jeg ofte møder hos de kunder jeg snakker med. 

Du har muligvis brug for et mindre system?? (kender ikke dit behov?) ExactTarget kommer eksempelvis i flere forskellige udgaver så man kan starte i det små. 

Men du nævner selv prisen. Du skal huske på at mange ting spiller ind her! I sidste ende handler det om at dine email, nyhedsbreve m.m lander i indboksen hos modtageren og ikke i deres junk eller spam filter. Derfor kan det oftest bedre betale sig at benytte et lidt større system som eks. Apsis eller ExactTarget da de oftest har et samarbejde med de forskellige Email providers som Hotmail, Gmail, Yahoo osv. (ExactTarget har, ved ikke med Apsis men det vil jeg formode)

Dertil skal du naturligvis kigge på hvilke funktioner i har behov for: Kan jeres system håndtere Dynamiske emails, Integrationer med andre databaser, Server kapacitet på de servere der udsender emails (så jeres nyhedsbrev ikke blot lander i en kø og først sendes flere timer senere) og mange mange flere.
Mindre systemer udvikles i forhold til de behov i har nu men også fremadrettet?

Jeg har et simpelt lille excel ark jeg bruger med vores kunder der enkelt viser dem hvordan ROI markant øges ved blot at få parametre som eksempelvis at de lander i indboksen og ikke i et spam filter. Hvis du i en PM sender mig din mail adresse kan jeg sende den til dig.

Endvidere kan du evt. læse en artikel jeg har skrevet omkring Email Marketing (kræver dog du logger ind men kan evt. sende den til dig i en pdf fil?)

/Flemming
 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på, at vi kan hjælpe - og vores prissætning er ret fornuftig, lige som vi selvfølgelig også har godt styr på Hotmail, GMail, Yahoo osv. :) 

Skyd mig gerne en e-mail på david at ubivox dot com, så kan jeg komme med et forslag til hvilken af vores kontotyper, der passer bedst til jeres behov. I har selvfølgelig mulighed for at prøve systemet helt uden beregning, så I kan se om det er noget for jer. 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Hej Amino,

Jeg er blevet kontaktet af apsis.dk, der gerne vil hjælpe med vores nyhedsbrev og vi har ærligt talt brug for hjælp. 

Er der nogen som, har erfaring med www.apsis.dk og enten kan anbefale, eller ikke anbefale dem?

Jesper

Hej Jesper!

Jeg er ret sikker på vi kan hjælpe dig med det du måtte ønske.

Se mere på www.makenewsmail.dk  

Eller du er velkommen til at ringe mig, så kan jeg fortælle mere om os.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)