Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle amino''er

 

Efter mit tidligere indlæg for flere måneder siden har jeg nu tilrettet min webshop med god hjælp fra alle jeres svar.

 

Resultatet kan ses på http://www.humlehimlen.dk

 

Udover at have lavet hele webshoppen om, har vi også valgt et andet navn, da vores gamle (www.belgisk-olsalg.dk) begrænsede vores vareudvalg ret så meget.

 

Jeg håber at få lidt input fra alle jer kloge hoveder, da jeg selv har set mig lidt blind på shoppen efter at have arbejdet så længe med den.

 

Gode råd og ideer, fejl og mangler mv. modtages med kyshånd.

 

Rigtig god weekend til jer alle.

 

Med venlig hilsen Martin Toulstrup


 

PS. Vi arbejder iøjeblikket med en rabatfunktion, og når denne er klar så skal der da nok komme en AMINO rabat ;-)

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes designet er flot og roligt, er ikke ølkender men dit vareudvalg ser bredt ud.
Har enligt ikke noget at kritisere på selve siden, men vil i stedet komme med nogle forslag til koden bagved.
Hvis man kigger på den html kode der bliver genereret så mangler der noget:

<!-- BOF: Generated Meta Tags -->
<TITLE>Humle Himlen</TITLE>
<META NAME="Description" Content="">
<META NAME="Keywords" CONTENT="">
<!-- EOF: Generated Meta Tags -->

For at en søgemaskine som google vil "optage" dig, så skal de have noget at optage dig på. Derfor er det en god ide at få udfylde Description og keywords med en beskrivelse der vil blive vist på google, og nogle keywords der gerne skulle lede kunder der søger efter øl hen til din side.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld det er ikke for at virke ond eller noget, men hvad er det du har lavet, syntes bare det ligner goldenplanets standart webshop, jeg har ikke noget noget custom.

 

PS. Jeg syntes du mangler noget lækkert forside grafik og et godt topbanner.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske i kunne skrive ved hver øl, hvad den passer til - fx god i varme retter med øl eller god til grillmad eller hvad ved jeg..

 

HumleHimlen er et godt navn - Det er da et, man kan huske!

 

Når jeg klikker på "Delirium Tremens Glas" står der et kryds ved, at den er på lager - og ved siden af står der "Kan ikke bestilles!"?.. Betyder krydset ved "Lager" at den IKKE er på lager??

Og hvorfor er den på siden, hvis den ikke kan bestilles..

 

Og så faldt jeg lige over den her; "Navnet betyder "Dranker Galskab", som hentyder til drikbarhed kontra alkohol procenten."... Betyder det at øllen er udrikkelig pga alkoholprocenten eller hvad skal det betyde..

 

Under jeres "fragt og leveringbestingelser står der en lang smøre om postdanmarks mål for leveringssikkerhed - drop det! Skriv i stedet ganske kort, at i selvfølgelig afsender til tiden, men ikke kan drages til ansvar for, hvis det i sjældne tilfælde skulle ske, at postdanmark ikke levere til tiden.

 

I jeres handelsbetingelser er der et par ting som virker påfaldende.. fx skal man selv betale retur fragten? Nu er jeg ikke så stærk i handel med private, men er der ikke noget med, at det er sælger der skal betale fragten begge veje?

Og der står noget med 2 års reklamationsret.. Den gælder vel ikke for madvarer (som øllene er), men kun for glas og den slags...

 

og sidste kritik.. Det billede der er af dig under firmaprofil, ligner noget der er taget ved en fest, pga den mærkelige kamera vinkel. På mig virker det måske lidt useriøst.

 

Jeg kan rigtig godt lide at i fx ved Kwak gaveæske har en lille historie om øllets oprindelse. Så er det lidt sjovere at servere den, når man kan fortælle sine gæster historien.

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)