Ps: Michael , din side svarer både med trailing slash og uden = duplicate content. Kan nemt fikses med en 301 redirect. Nå, nok for mig her |
Trådstarter har sendt en PB! :)
vh AB
Ps: Michael , din side svarer både med trailing slash og uden = duplicate content. Kan nemt fikses med en 301 redirect. Nå, nok for mig her |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Trådstarter har sendt en PB! :) vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
jeg tror det er bedste jeg beholder min nuværende siden , jeg kan godt se visse problemer , men jeg arbejder lige nu på en løsning, det er ikke 110% ideelt , men det aldrig været lettere end nu at oprette stripper og der er flere andre fordele ved nuværende side , så afgjort jeg beholder denne side for altid |
Hej alle |
Hej Casper smid mig lige en mail på Hf@cykelbasen.dk |
Du har set min Privat Besked ikke? vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Brug 1.500 kr. og riv en uge ud af kalenderen. Din hjemmeside har så mange basale SEO-fejl, der skal rettes, før det kan betale sig at bruge tid på linkbuilding. Læs bogen, så ved du også hvilke ting du selv skal rette og hvilke ting du skal betale dig fra. Jeg har først læst den for nyligt og meget af materialet finder du også her på Amino, men jeg ville ønske at jeg havde haft bogen i baglommen, inden vi lavede kravspecifikationen til MobilTjek for et par år siden, det havde sparet os for en masse tid og penge. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Henrik, Jeg kan anbefale dig at tage kontakt til Henrik Jacobsen fra Zebrano ApS, han er dygtig og en rigtig god samarbejdspartner. Du kan kontakte Henrik på mobil +45 28 70 89 08. Med venlig hilsen Vitus Bering-Jensen |
Tak for alle jeres gode råd, og nu er der lidt at arbejde videre med. |
Fin side du har der. Lige et par spørgsmål der ikke har med SEO at gøre: 1. Hvilket område dækker Sydvestjylland ?
|