Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger hjælp til Seo af mit site, iform af gode råd, tips, ellers samarbejde.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Cykelbasen.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er en webside med min partner som hedder www.cykelbasen.dk, og vi har nu ca. 6000 besøgende pr. måned, men vi ønsker at hæve det kraftigt!

  1. Det ville være rart at høre hvad i mener der skal til for at hæve vores antal besøgende på sitet?
  2. Jeg kunne måske også godt være interesseret i at høre hvad, en af jer skulle have for at udføre arbejdet for os?
  3. Eller måske et samarbejde

Jeg vil se frem til at høre fra jer.

Mvh.

Henrik

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Flot side - og utrolig godt gået med så mange besøg.

Som jeg ser det, så det I har brug for er en god grundig teknisk optimering af jeres site. URL-struktur, sidetitler, meta descriptions og hele molevitten.

Vi tilbyder hos Just-Search en SEO-rapport, hvor vi gennemgår ALT teknisk på dit site. Vi har endnu ikke haft en kunde, hvor den ikke har tjent sig hjem.

Den vil hjælpe jer resten af tiden i ejer Cykelbasen. Den sørger bare for at Google meget nemmere kan forstå jeres sider. Herefter skal I så begynde at kigge på linkbuilding, men I sparer virkelig meget tid, og mange penge, ved først at sørge for at jeres side er optimeret korrekt.

Kontakt mig hvis det lyder spændende, så kan vi snakkede videre om det.

/ Casper

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Cykelbasen.dk Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for din hurtige response, og jeg vil sende dig en mail senere i dag.

Kort vil jeg lige skrive at jeg er begyndt på linkbuilding, men igen noget af en jungel , men det går da bedre og bedre. Problemet er tiden det tager :). ha ha 

Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

seo

du kunne udmærke sætte nogle andre ord ind i titlen lige nu heder det forside cykelbasen.dk og husk nu google viser op til 70 tegn udnyt det meget mere tæt på og sæt nogle af dine kerne ord ind der cykel racer cykel motion scooter city bike

billeder der mangler titler og tags det jeg tjekket så sæt det på alle billeder den cykel som det billedet omhandler og husk lav gerne en god forklaring også i billederne.

jeg kan slet ikke se social medier på siden de er blevet meget vigtigere i google vurdering grundlag nu , derved sæt google plus på siden og facebook og gerne twitter så kan folk oveni dele din side på disse social medier.

jeg synes en intro video på forsiden om siden kunne sælge siden lidt bedre og dette kan desuden give en chance for et ekstra video links google og er en de ting der er smart at sprede rundt omkring youtube.com spred video til facebook med mere og få alle til at lide denne her gode video du laver.

ved links er evigheds arbejde i denne her tråd er der en del tips og links videre til andre tråd med også flere tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En god (og let forståelig) bog er "I seng med Google" af Jon Smith. Den koster vist 20-30 kroner i boghandler rundt omkring. Den giver et rigtig godt indblik og mange gode tips :)

Med venlig hilsen

Birgitte

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

seo

du kunne udmærke sætte nogle andre ord ind i titlen lige nu heder det forside cykelbasen.dk og husk nu google viser op til 70 tegn udnyt det meget mere tæt på og sæt nogle af dine kerne ord ind der cykel racer cykel motion scooter city bike

billeder der mangler titler og tags det jeg tjekket så sæt det på alle billeder den cykel som det billedet omhandler og husk lav gerne en god forklaring også i billederne.

jeg kan slet ikke se social medier på siden de er blevet meget vigtigere i google vurdering grundlag nu , derved sæt google plus på siden og facebook og gerne twitter så kan folk oveni dele din side på disse social medier.

jeg synes en intro video på forsiden om siden kunne sælge siden lidt bedre og dette kan desuden give en chance for et ekstra video links google og er en de ting der er smart at sprede rundt omkring youtube.com spred video til facebook med mere og få alle til at lide denne her gode video du laver.

ved links er evigheds arbejde i denne her tråd er der en del tips og links videre til andre tråd med også flere tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

Hey Mikael.

Husk selv også at kigge din egen side igennem. Fx. Mangler du stadig titler på alle dine sider med specifikke områder. Fx. Her: http://www.stripdanmark.dk/find-stripper/show-pigeshow-pigestrip/pigestrip-midtjylland-vestjylland/

Det ville også være super godt med nogle tekster derinde.

Du kan evt. skrive til mig, så kan jeg hjælpe dig med rettelserne på din side.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og den url som Casper refererer til er overoptimeret ( keywordspam ). Og ja det trækker ned..

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Mikael christiansen:

seo

du kunne udmærke sætte nogle andre ord ind i titlen lige nu heder det forside cykelbasen.dk og husk nu google viser op til 70 tegn udnyt det meget mere tæt på og sæt nogle af dine kerne ord ind der cykel racer cykel motion scooter city bike

billeder der mangler titler og tags det jeg tjekket så sæt det på alle billeder den cykel som det billedet omhandler og husk lav gerne en god forklaring også i billederne.

jeg kan slet ikke se social medier på siden de er blevet meget vigtigere i google vurdering grundlag nu , derved sæt google plus på siden og facebook og gerne twitter så kan folk oveni dele din side på disse social medier.

jeg synes en intro video på forsiden om siden kunne sælge siden lidt bedre og dette kan desuden give en chance for et ekstra video links google og er en de ting der er smart at sprede rundt omkring youtube.com spred video til facebook med mere og få alle til at lide denne her gode video du laver.

ved links er evigheds arbejde i denne her tråd er der en del tips og links videre til andre tråd med også flere tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

Hey Mikael.

Husk selv også at kigge din egen side igennem. Fx. Mangler du stadig titler på alle dine sider med specifikke områder. Fx. Her: http://www.stripdanmark.dk/find-stripper/show-pigeshow-pigestrip/pigestrip-midtjylland-vestjylland/

Det ville også være super godt med nogle tekster derinde.

Du kan evt. skrive til mig, så kan jeg hjælpe dig med rettelserne på din side.

det er katerogier , der kan sættes tags ind der , det er reelt ikke sider på siden , jeg skal lave undersider der har disse ord i og laver titler i dem , jeg har prøvet på at få op med by navne lands dele i stedet lave et indlæg med ordnerne i og linke til siden denne her side book stripper efter lands del

men nu findes stripper profiler den anden underside , så jeg ved udmærket , der rammer jeg en ulempe ved dette her cms system , jeg kan dog ikke lige finde løsning nu  

vis jeg skriver med tags kommer for mange ens undersider , dette kan gå hen at blive en ulempe der bliver massevis ens undersider med kun en forskel og det er tags

måske skulle jeg booke en seo ekspert der kan rode med mine siden så der kan findes en løsning , der skal laves noget så kan lave mere på undersider og direkte kommer til profiler , min løsning lige nu den er ikke hel ideel

jeg troet ikke der var denne ulempe , men jeg synes ved alle valg af cms type valgt har der været en ulempe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Flittner76:

Kort vil jeg lige skrive at jeg er begyndt på linkbuilding, men igen noget af en jungel , men det går da bedre og bedre. Problemet er tiden det tager :). ha ha 

Aligevel har du/i aligevel ca. 1500 backlinks..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mikael.

Ja, der er en del ulemper.

Du må sige til hvis jeg skal komme med et tilbud på en ny hjemmeside, evt. opsat i Wordpress hvor ALT spiller 200 % rent SEO-mæssigt. Så kommer du aldrig, til at have problemer med det mere.

Jeg kan nemt hjælpe dig..

Du kan bare skrive til mig hvis det har interesse, så kan jeg lave dig et tilbud.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)