Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress som CMS til konkurrencehjemmeside...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ved ikke helt hvor jeg skulle placere denne tråd, da den både omhandler opbygning af Wordpress hjemmeside og SEO... But here goes:

Jeg startede for et stykke tid siden en konkurrenceside som jeg byggede op i Drupal, og lagde konkurrencerne ind som en speciel content-type, samtidig med at indholdet blev vist i Views... Men det fik genereret en MASSE Duplicate Content... Så fik jeg anbefalet af en anden Amino at droppe content-types og bare ligge konkurrencerne ind på en side og droppe Views.

Så nu er jeg startet forfra med Wordpress som CMS. Men jeg er meget i tvivl om jeg skal ligge konkurrencerne ind på en side, hvor jeg har mulighed for at skrive en tekst og bruge Heading-tags (for SEO'ens skyld), men hvor jeg så ikke kan lave en tag-cloud med konkurrencer, have en rating-widget, have nyeste konkurrencer på forsiden, osv, eller om jeg skal ligge konkurrencerne ind som posts, hvor jeg så skal noindex'e posts'ne, ikke kan bruge Heading-tags, men til gengæld kan have en rating-widget, tag-cloud, nyeste konkurrencer på forsiden, osv...

Hvad ville du gøre ?

På udkig efter en ny damprenser ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)