Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en prof. til SEO og til fornuftige priser! Nogle anbefalinger?

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hun glemte sig selv, men det var måske i beskedenhed Wink



Tak, Ib, hun er ganske vist i kategorien "stærkt engageret i SEO" som de andre, men ikke med samme erfaring og på det plan :-) Det er ikke SEO jeg vil leve af, men det kommer forhåbentligt frem senere  Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Gita Street:

Thomas Rosenstand, Concept-I.dk
Thomas Frost, WebCoders.dk
Jimi Hove, Visibile.dk
Kim Tetzlaff, KTJ-Media.dk 
Henrik Bondtofte, Henrik-Bondtofte.dk
Frank Hellerup Madsen, DenSynligeMand.dk 
Jonas Jørgensen, Connect-Media.dk

Hertil kan så tilføjes: 

Marcel Fuursted ^Indlæg herover

Per Allerup - seonord.dk

Joakim Kruse - NoZebra.dk

Paw Hellegaard - Dotseo.dk 

OG afhængigt af hvilke søgeord du skal ranke' på, så kan det sagtens være utallige andre kan klare det til UG. Søgemaskineoptimering er mange ting, men hvis siden er opbygget fornuftigt så kan man altså også sagtens ligge nummer 1,2,3 uden at skulle punge op med voldsomme beløb. 

Keep it simple Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :
OG afhængigt af hvilke søgeord du skal ranke' på, så kan det sagtens være utallige andre kan klare det til UG. Søgemaskineoptimering er mange ting, men hvis siden er opbygget fornuftigt så kan man altså også sagtens ligge nummer 1,2,3 uden at skulle punge op med voldsomme beløb. 

Min liste var lavet på baggrund af den beskrivelse jeg gav, så hvis der tilføjes nogen til min liste er det mig selv der gør det, så din liste er for egen regning ;-)
At "hvis siden er opbygget fornuftigt" mener jeg er helt hen i vejret, hvis vi taler om et stærkt konkurrencepræget ord. Hjemmesiden skal selvfølgelig opbygges teknisk godt, men hvis det er "kun" fundamentet kommer du ikke til tops på stærkt konkurrenceprægede ord alene på grundlag af fundamentet. Der skal meget mere til. Se eksempler med søgeord som "SEO" og "Webbureau", som er bekendte for de fleste SEO-folk. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et godt bud ville være Emil Blucher, han er Amino bruger.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på google og søg på "Søgemaskineoptimering", "SEO", "SEO optimering" etc..
Dem der lægger øverst må jo være dem der er bedst? Eller er jeg helt galt på den?
 

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Wink Er du sikker på det var ham der ringede, og er du sikker på han har dit telefonnummer ? Wink

JA

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dali,

Jeg arbejder for Krak Media Group der laver SEM og SEO (linkbuilding), video samt mobiltilpassede websites.

SEO delen vil du kunne læse mere omkring nedenfor ellers vil jeg tilbyde at komme forbi til et uforpligtende møde hvor vi samme gennemgår dine behov.

Du kan jo sende mig dit nummer på : mfg@krakmediagroup.dk så ringer jeg til dig.

Krak Media Group (SEO) - http://www.krak.dk/services/documents/krakmediagroup/kmg-soegemaskineoptimering.pdf

Du vil kunne læse omkring de andre ydelser via www.krakmediagroup.dk - andre er selvfølgelig velkommen hvis de også gerne vil have et møde omkring mulighederne.

Mvh. Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Elham Khoja:

Gå ind på google og søg på "Søgemaskineoptimering", "SEO", "SEO optimering" etc..
Dem der lægger øverst må jo være dem der er bedst? Eller er jeg helt galt på den?

Tja, de er ikke nødvendigvis de bedste, da der sikkert er andre der er bedre, som bare er reserveret mange måneder frem og ikke har tid eller brug for at rangere på disse keywords.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elham Khoja:
Gå ind på google og søg på "Søgemaskineoptimering", "SEO", "SEO optimering" etc..
Dem der lægger øverst må jo være dem der er bedst? Eller er jeg helt galt på den?

Ja i allerhøjste grad... Jeg har været vinduespudser og mine vinduer var ikke de reneste i byen... jeg er programmør men har ikke tid til at lave mine egne projekter...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endnu en gang tak til Gita der er ved at starte sit webbureau op. Altid er hun flink overfor andre, og er muligvis selv det mest komplette talent jeg har set i DK. Jeg vil gerne anbefale dig noget mere, men er ikke helt sikker på om du er kommet i gang, og hvad du egentlig så helst vil anbefales for, da du jo kan så meget.

Hvis man vil være helt sikker på at finde den rette til jobbet, så bed om referencer, og bed om at få lov til at ringe op til, eller maile, til referencerne

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)