Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Albert vil konkurrere med Facebook

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
Google er rigtig gode til at nå ud til virksomheder/erhvervsdrivende, men helt almindelige brugere er åbenbart en udfordring for dem.

Jeg synes også det mærkeligt at man skal være 18 for at få Google plus. Teenagerne er i hvert fald meget aktive på facebook.

De erhvervsdrivende har det, men det er da ikke specielt mange der bruger det :/ 

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37

Alexander Baandrup Larsen:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Der er rigtig mange, der gerne vil og har villet lave det "nye" Facebook. Selv Google !!!

Og Google kunne ikke :/

Er det ikke lidt tidligt at dødsdømme google+? Hvis google arbejder videre med at integrere deres forskellige produkter med hinanden, ender det med der ikke er nogen vej unden om for erhvervdrivende, der gerne fremme deres hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:42

Karsten Sønderup Hansen:
Er det ikke lidt tidligt at dødsdømme google+? Hvis google arbejder videre med at integrere deres forskellige produkter med hinanden, ender det med der ikke er nogen vej unden om for erhvervdrivende, der gerne fremme deres hjemmesider.

Google Plus kan bestemt blive til noget! Men jeg tør godt "dødsdømme" det i forhold til at blive det nye facebook.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:48

ikke specielt mange der bruger det :/ 

Ikke bruger G+ eller hvad mener du?

BH

Lars

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:53

Jeg synes også det mærkeligt at man skal være 18 for at få Google plus. Teenagerne er i hvert fald meget aktive på facebook.

De erhvervsdrivende har det, men det er da ikke specielt mange der bruger det :/ 

Jeg var ikke klar over, at man skal være 18 år, for at benytte Google+ - det er da en klar fejlvurdering fra Google's side, som måske er forklaringen på, hvorfor det p.t. kun er tech-folk, erhvervsdrivende og lignende, som benytter det.

(der er i øvrigt en okay aktivitet i mine cirkler derinde).

Google Plus kan bestemt blive til noget! Men jeg tør godt "dødsdømme" det i forhold til at blive det nye facebook.

Jeg har efterhånden lært, at man ikke skal afskrive (dødsdømme) noget som helst - alle muligheder er åbne ;o)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:03

mikmira:
Ikke bruger G+ eller hvad mener du?

Jeg mener at der ikke er specielt meget aktivitet.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:06

Jesper Nerløe:
Jeg var ikke klar over, at man skal være 18 år, for at benytte Google+ - det er da en klar fejlvurdering fra Google's side, som måske er forklaringen på, hvorfor det p.t. kun er tech-folk, erhvervsdrivende og lignende, som benytter det.

Helt enig! Jeg blev nødt til at oprette en helt ny Gmail (Med falsk alder) for at få det.

Jesper Nerløe:
(der er i øvrigt en okay aktivitet i mine cirkler derinde).

I forhold til hvad? :) Hvis jeg sammenligner med Facebook eller twitter er der meget tomt :/

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:27

Hvis jeg sammenligner med Facebook eller twitter er der meget tomt :/

Det skal jeg ikke kunne sammenligne med... Min Facebook-profil er noget nær inaktiv, og jeg har den faktisk kun, for at kunne administrere en enkelt side derinde - jeg er ikke gode venner med Facebook's setup og bruger det i det hele taget så lidt som muligt.

Google+ har jeg derimod haft lyst til at bruge fra dag 1, og jeg har fundet mange gode informationer derinde - og ikke mindst et godt netværk (det samme med Twitter).

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:38

Jesper Nerløe:

Det skal jeg ikke kunne sammenligne med... Min Facebook-profil er noget nær inaktiv, og jeg har den faktisk kun, for at kunne administrere en enkelt side derinde - jeg er ikke gode venner med Facebook's setup og bruger det i det hele taget så lidt som muligt.

Google+ har jeg derimod haft lyst til at bruge fra dag 1, og jeg har fundet mange gode informationer derinde - og ikke mindst et godt netværk (det samme med Twitter).

Når okay :) Lyder som om du har fået noget godt ud af Google Plus...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:41

Det er opad bakke men fedt han tager kampen op..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)