Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du god til at skrive? Lav en portal sammen med os.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne tænke mig at høre om nogen af jer var interreseret i følgende og dermed blive en del af portalsamarbejde.

Se her: http://knassar.dk
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklái,

Jeg er ikke sikker på, at jeg helt forstår konceptet?

Kan du uddybe lidt?

Hilsen, Robert

Niklái:
Kunne tænke mig at høre om nogen af jer var interreseret i følgende og dermed blive en del af portalsamarbejde.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert,

Portal er nok heller ikke det bedste begreb, men en mulighed. Det kunne evt. være nyhedssites, techblogs, vidensdatabaser, madopskrifter, tutorials osv.

Idéen er at vores partner ejer koncept, domæne og indhold, der så er bygget på vores systemer (som vi ejer). Vi programmerer, designer, markedsfører, sælger annoncer osv.

Så hvis man har en interresse, man gerne ville skrive lidt om og har tid til det, så har man mulighed for at komme i gang sammen med os. Mulighederne er uendelige, så der mangler kun idéen og drivkraft :)

Niklái

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et besøg på knassar.dk læser jeg det lidt, som om der er tale om nyhedsrelevant indhold fra Færøerne. Er det korrekt? Kræver det ikke en hel del kendskab til Færøske forhold? Jeg synes, det lyder spændende, men jeg kan ikke prale af meget kendskab til Færøerne. Jeg har haft færøske kolleger i Flyvevåbnet, men jeg har desværre ikke været der (endnu).

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul,

Vi har en del kørende på Færøerne, men i dette tilfælde er der talen om dansk indhold. Det er en del af vores planer til at komme ind i de øvrige nordiske lande. Jeg har selv boet i Danmark, og er der tit, så derfor har vi valgt Danmark først.

Niklái

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være rimelig interesseret i det! :) Send mig evt en PB, eller smid en mail på: fs50244@gmail.com :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)