Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp wordpress driller

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er ved at lave en side for min ven hvis søster lige har åbnet en frisør salon, men nu er siden forsvundet og der er kommet tila at stå følgende istedet: 

Index of /

Apache/2.2.21 (Unix) mod_ssl/2.2.21 OpenSSL/1.0.0-fips mod_bwlimited/1.4 mod_perl/2.0.5 Perl/v5.8.8 Server at lenewest-eftf.dk Port 80

Jeg ved ikke hvad det er jeg har gjort, men siden virkede førhen upåklageligt og var næsten færdig, kunne meget godt bruge noget hjælp til dette :) 

Siden er http://lenewest-eftf.dk/ 

På forhånd tak! :)

Mvh
Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 18:57

Det lader til at du har slettet noget indhold via FTP - prøv at se følgende sti: http://lenewest-eftf.dk/wp-content/themes/p-content/themes/Welcome%20Inn%20Standard/WP%20Theme/plugins/

Dette typer på at der er blevet slettet, flytte eller sket et korruption af de filer, der udgør din wordpress-installation.

Har du FTP-adgang til dit site? Så vil jeg foreslå at du prøver at kigge dine filer igennem, og se om du er kommet til at slette en hel masse.

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:57

Har du opdateret nogle af dine plugins, dit tema eller er der andet, som du har opdateret for nylig?:)

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 19:08

Hej, Altså jeg kan se at der har været besøg på siden omkring klokken 14, og at siden har virket på daværende tidspunkt, jeg har ikke pillet ved noget overhovedet de sidste 3 dage, blev ringet op her klokken seks af min ven som sagde den var nede, og jeg har nemlig ikke været så smart at lave en backup af siden :/ 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:23

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)