Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din "rå indtryk" af det her...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven!

Jeg har en tysk webside og din feedback til den ville gøre mig utrolig glade Cool. Siden hedder: www.selbstbewusstsein-staerken.net

Selvfølgelig ved jeg godt, at du måske ikke snakker/forstår tysk, men det er lige det det handler om. Måske kan du se nogle ting som jeg (som tysker) slet ikke kan se.

Jeg vil heller ikke skrive så meget om hvad siden går ud på eller hvad målet er når folk kommer til siden (måske bliver det jo intuitivt klart når du kigger på den uden faktisk at forstår hvad teksten på siden siger).

Det kunne være super fedt hvis du giver mig din "rå indtryk" af siden uden at have for meget forudviden.

Kærlige Hilsner,

Kw

P.S.: Hvis du har brug for en tysker som kigger på din side, så skrive bare :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:28

Jeg kan se, at mange har kigget på din tråd - og ikke svaret. Det samme gjorde sig gældende for mig. Jeg kiggede på din hjemmeside tidligere i dag, og igen nu. Jeg har i nogle minutter haft siden stående på min skærm2 - og stadigvæk gør siden intet indtryk.

Hvis jeg havde kunnet, havde jeg givet dig et ordentligt svar, men din hjemmeside siger mig intet - hverken positivt eller negativt. Mit svar er, at jeg ikke har et svar - selvom jeg har gjort mig umage.

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 19:42

Lone, tusind tak!

Din svar er faktisk meget god. Saa har vi maaske bare fundet ud af, at det ikke rigtig giver menging at kigge paa en side som man ikke forstaar sproget paa. 

Men det er fint, saa har vi jo laert noget i dag :)

Tak for din feedback!

Kw

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:02

Jeg forstår ganske udmærket sproget - jeg kan læse det hele. Mit indtryk var, at du ønskede feedback på "sidens apeal eller udtryk". Min beskrivelse af siden er, at det minder om Moster Doris´mad. Nu ved du selvfølgeligt ikke hvordan hendes mad smager, men det kan beskrives således: Det fornærmer ingen, men det smager ikke af en dyt - selvom det indeholder udmærkede råvarer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Das macht keinen großen Eindruck. Wie hängen die Osterhase und das starke Selbstbewusstsein zusammen? Hmm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Jeg kan godt forstå Lone (selvom hun er helt oppe fra Aalborg... :-)  ).

Siden appellerer ikke til besøg. Der mangler noget visuelt til at fortælle folk, hvad siden handler om uden brug af ord. Måsker er det noget af det, som Lone også falder over. Hvis du kan fortælle med billeder, bliver siden jo international, ikke? Billeder er et universelt sprog. Jeg synes, der mangler billeder/fotos af mennesker, især fordi I taler selbstbewusstsein.

Derudover vil jeg sige, at siden er sat pænt og sobert op. Det ligner en pæn kvalitet.

Jeg var inden at kigge på siden Kontakt. Det er en udmærket formular, der findes her, men det findes ingen oplysninger om, hvem der står bag www.selbstbewusstsein-staerken.net. Ingen navne, ingen adresse, intet telefonnummer. Intet. Jeg vil foreslå jer at skrive oplysninger ind, fordi det øger jeres troværdighed. Men det kan selvfølgelig godt være, at dette ikke er noget, man gør normalt på tyske websites. I så fald skal I selvfølgelig bare udelade adresseoplysninger.

På forsiden er der i højre side en "Shoutbox". Her kan man indtaste noget i felterne, men felterne er venstrejusteret, så de klistrer sig op ad rammen. Det ser ikke så pænt. Prøv med en CSS padding på et par pixels bredde. Ved du hvad jeg mener? Jeg bruger Google Chrome, og det kan godt være, at det ser pænt nok ud i IE.

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 22:56

hej alle amino'er

tusind tak for rigtig god og brugbart feedback. jeg tror isaer det med billederne skal jeg taenke mig lidt mere om. nogle smilende, glaede mennesker som giver sitet lidt mere "god vibes".

@lune: det er nok den vaerste tilstand man kan vaere i, ikke rigtig godt og hellere ikke rigtig daarligt... hm. jeg skal nok proeve at goer det hele lidt mere "appealing" saa det smager bedre :) raavarerne er rigtig godt (synes jeg) men du har ret, optisk kan man godt goere mange tinge bedre..

@kriszian: det haenger ikke sammen. den var bare der fordi det var paaske og folk kan godt lide lidt afvaeksling. der er ellers en lille tiger der. jeg har lige aktiveret den igen, saa nu er det som det er "normalt".

@poul: tak for inspiration med billederne. det skal jeg helt sikkert have mere af. isaer paa forsiden saa man bliver mere "suget" ind i siden.

tak for alle jer som bruger jeres tid og gider at give feedback. i er super!

-kw

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:21

Jeg tog et nyt kig på din side for at se hvad der er sket i sagen.

Dit nye tiltag på hjemmesiden har hjulpet virkeligt meget. Godt arbejde. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43

i alt en pæn side Big Smile

husk social knapper især google plus det giver jo lidt u google

meget få ord i titlen der er kun 2 ord sådan set alle titler på siden der kan være op til 70 tegn der vises på google udnyt det og det giver et lidt større chance for flere kliks fra google af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 09:32

tak lone. jeg split-tester forsiden nu med 6 forskellige variationer. billedet virker godt kan jeg se allerede nu :)

hi mikael, tak for din feedback. jeg har social buttons på mine blogindlæg men jeg skal nok tilføje dem til de andre sider også. 

tak alle jer som gad at bruge tid og kigge på min side!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)