Jog står og skal handle virksomhed med en herinde fra Amino og søger i den forbindelse en advokat der kan hjælpe med en kontrakt og en konkurrenceklausul. Hvad løber sådan noget op i ? |

Jog står og skal handle virksomhed med en herinde fra Amino og søger i den forbindelse en advokat der kan hjælpe med en kontrakt og en konkurrenceklausul. Hvad løber sådan noget op i ? |
Prøv at tage kontakt til Karsten fra Copenhagen Law. Han skriver også herinde ind imellem, og han kan sikkert hjælpe dig. Deres priser plejer ikke at være urimelige. |
Han ordnede alt vores firmastruktur og er vildt dygtig til at forklare på menneskesprog, samt rådgive. Samtidigt sidder han i et firma som har nogle af landets nok bedste hoveder indenfor it-jura, så hvis det er den branche du bevæger dig i, så har han dygtige kollegaer du kan trække på. De plejer at være flinke til at give et gratis intro-møde hvor du kan se dem an og hører lidt til pris mm. Edit: ser nu du spurgte til pris og ikke en reference... BvHD er bestemt ikke landets billigste advokater, men kvaliteten matcher deres prisleje. Som skrevet kan du jo tage et møde med dem og få en mere eller mindre fast pris på en beskrevet opgave. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej! Prøv advokatfirmaet Dahl, København/Nicolai Sørensen, som vi efter at have prøvet en del advokater, herunder også nogle fra Amino som vi var utilfredse med, har et glimrende forhold til. Nicolai er en yderst sympatisk, dygtig og kompetent yngre advokat. /Peter |
Der er generelt mange kompetente advokater hos Dahl. Jeg har så min egen forbindelse heroppe i det nordsjællandske men jeg ved også at han har rigeligt at se til lige i øjeblikket. Det vigtige ved en advokat er udover fagligheden og dygtigheden at kemien passer og det kan være meget individuelt. Jeg kender ikke Karsten Duch Lynggaard men vurderet ud fra hans indlæg her vil han helt sikkert også være et oplagt bud. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Rasmus, Det er et meget relevant spørgsmål du stiller, men vanskeligt at besvare. For at en advokat skalu kunne give et bud på, hvad koster, skal man høre lidt mere om den virksom, der er tale om for at danne sig et billede af den proces, der er eller kan være behov for. Jeg går ud fra, at du skal købe virksomheden? Er dig og sælger f.eks. enige om pris, vilkår, overtagelsestidspunkt, håndtering af kunder og leverandører samt medarbejdere, ansættelsesforhold, garantier, konkurrenceklausul mv. Nogle overdragelsesaftaler er ganske simple, andre mere kompliceret. Men, du skal nok forvente, at der går lidt længere tid med at færdiggøre kontrakter, end du forventer, da forhandlingerne ofte genoptages eller forhold skal gen-overvejes, når der kommer nye øjne på sagen. For at kunne komme med et bud på prisen, er der altså brug for lidt flere informationer. Du er velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende snak herom. Mvh - og god fornøjelse med købet Karsten |
Hej Rasmus. Vi har alle DAHLs 5 danske afdelinger som kunder hos Mødebooker og ingen tvivl om, at det er gode og professionelle folk. Tilmed er de geografisk placeret over det meste af Jylland samt på Østerbro i Kbh. De har humor og er ungdommelige af sind, så jeg vil helt sikkert give DAHL Advokatfirma mine bedste anbefalinger... |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Ja det er mig der står og skal købe virksomheden. Vi er sådan set enige om alle forhold, skal bare have dem på skrift. Vi er begge mindre virksomheder så handlen er ikke om de helt store penge eller medarbejdere eller noget i den stil. Vil prøve at kontakte dem der har budt ind og se hvad der sker. |