Nogle af jer ved måske godt at jeg har en likejacking hjemmeside, og den hjemmeside vil jeg nu sælge. Grunden til det er blandt andet at jeg ikke vil bruge min tid på sådan noget. Jeg kunne godt tjene en del tusinde kroner på hjemmesiden, men jeg får bare ikke noget erfaring ud af det. Jeg drømmer om at kunne leve af internettet, og det skal ikke være på Likejacking metoden - det skal være Affiliate marketing. Derfor skiller jeg mig nu af med min likejacking hjemmeside wazzo.dk, som jeg nu vil fortælle lidt om. Siden har ikke været aktiv i de sidste par uger fordi at jeg har mistet interessen for det, og fordi jeg hellere vil bruge min tid på Affiliate. Jeg vil nu fortælle lidt om indtjeningsmulighederne, samt hvorfor besøgs-tallene ser ud som de gør. Som du kan se så er den første dag helt vild. Jeg delte en video i gennemsnittet hver time den dag, på min facebook side med 13.000 likes. fra den 22 februar til den 28 februar teste jeg en masse ting på siden, og jeg fik ikke rigtigt delt noget på siden. Der kom et opslag den ene dag, men ikke den næste dag - det hang ikke sammen. Den 14 marts besluttede jeg mig for at kocentrere mig om mine andre hjemmesider, og jeg droppede faktisk hele siden. Siden dengang har siden fået mellem 200 og 400 besøg hver dag - uden nogen som helst form for reklame. I alt har siden fået 78.424 Unikke besøgende, og 110.761 Sidevisninger. De fleste af dem er i perioden 15 februar til 15 marts. Indtjeningen er du nok meget interesseret i ikke? Indtjeningen er på 3800 kroner på de virale videoer i popuppen, som de skal se inden de ser videoen. Derudover er der også tjent omkring de 1000 kroner på reklamer fra Euroads - i form af Surveys. Prisen på siden vil du sikkert gerne vide ikke? Normalt siger man mange gange at man skal betale 10-14 gange det som siden tjener hjem på en måned. Hvis du er interesseret så send en privat besked. Hvis du har spørgsmål så send en privat besked, eller skriv her i debatten. Mvh, |
Følger facebook gruppen også med ellers har det vel en laver værdi fordi det er der fra du har fået de besøgende.
Eller er det mig som er forkert på den ?