Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Likejacking side sælges til spotpris

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af jer ved måske godt at jeg har en likejacking hjemmeside, og den hjemmeside vil jeg nu sælge. Grunden til det er blandt andet at jeg ikke vil bruge min tid på sådan noget. Jeg kunne godt tjene en del tusinde kroner på hjemmesiden, men jeg får bare ikke noget erfaring ud af det. Jeg drømmer om at kunne leve af internettet, og det skal ikke være på Likejacking metoden - det skal være Affiliate marketing.

Derfor skiller jeg mig nu af med min likejacking hjemmeside wazzo.dk, som jeg nu vil fortælle lidt om. Siden har ikke været aktiv i de sidste par uger fordi at jeg har mistet interessen for det, og fordi jeg hellere vil bruge min tid på Affiliate.

Jeg vil nu fortælle lidt om indtjeningsmulighederne, samt hvorfor besøgs-tallene ser ud som de gør.

Som du kan se så er den første dag helt vild. Jeg delte en video i gennemsnittet hver time den dag, på min facebook side med 13.000 likes.
Dagen efter gjort jeg det samme, men bare ikke i samme omfang.

fra den 22 februar til den 28 februar teste jeg en masse ting på siden, og jeg fik ikke rigtigt delt noget på siden. Der kom et opslag den ene dag, men ikke den næste dag - det hang ikke sammen.
Den 3 marts ville jeg få et par tusinde besøg om dagen igen, og det fik jeg. Jeg delte en video 2 gange om dagen, og jeg ekspirmenterede med hvilke videoer der kunne tiltrække flest mennesker. Det var en succesfuldtid.

Den 14 marts besluttede jeg mig for at kocentrere mig om mine andre hjemmesider, og jeg droppede faktisk hele siden. Siden dengang har siden fået mellem 200 og 400 besøg hver dag - uden nogen som helst form for reklame.

I alt har siden fået 78.424 Unikke besøgende, og 110.761 Sidevisninger. De fleste af dem er i perioden 15 februar til 15 marts.

Indtjeningen er du nok meget interesseret i ikke? Indtjeningen er på 3800 kroner på de virale videoer i popuppen, som de skal se inden de ser videoen. Derudover er der også tjent omkring de 1000 kroner på reklamer fra Euroads - i form af Surveys.

Prisen på siden vil du sikkert gerne vide ikke? Normalt siger man mange gange at man skal betale 10-14 gange det som siden tjener hjem på en måned.
Jeg har alligevel valgt at sælge siden for 5000 kroner.

Hvis du er interesseret så send en privat besked. Hvis du har spørgsmål så send en privat besked, eller skriv her i debatten.

Mvh,
Casper Jensen. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:19

Følger facebook gruppen også med ellers har det vel en laver værdi fordi det er der fra du har fået de besøgende.

Eller er det mig som er forkert på den ?

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Lykkebjerg:

Følger facebook gruppen også med ellers har det vel en laver værdi fordi det er der fra du har fået de besøgende.

Eller er det mig som er forkert på den ?

Ja, der følger også en facebook side med, som har 13.400 likes.

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 01:01

Kunne du ikke affiliate igennem sitet med alle de besøgende?

- eller er der en regel imod det?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Rasmus Dahl J.:

Kunne du ikke affiliate igennem sitet med alle de besøgende?

- eller er der en regel imod det?

Det kunne jeg vel nok, men jeg vil ikke bruge tid eller ressourcer på siden mere.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 12:42

Er den solgt ?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 13:11

Next.man:
Er den solgt ?

Jeg tror du vil få hurtigere svar ved at sende ham en PM :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

Kevin Ørskov:

Next.man:
Er den solgt ?

Jeg tror du vil få hurtigere svar ved at sende ham en PM :)

Nej, det er den ikke.

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:53

Har du prøvet adsense på den? :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt