Hej John Alt er federe nu med undtagelse af en enkelt ting, som er manglen på dansk ordbog, men her kunne jeg jo bare have valgt en anden rom. Derudover er tastatur-funktionen ændret, men det er en vanesag som jeg hurtigt lærer at leve med. Den kendte funktionalitet har fået en brush up og det er et frisk pust med noget nyt. Telefonen kører mærkbart hurtigere og der er tilføjet nyt features og småting som man glæder sig over. Eksempelvis kan jeg se en 'præcis' procent for opladning. Andre detaljer er, at jeg ved åbning af telefonen kan gå direkte til SMS'er og at der er lidt godt for øjet idet standby-funktionen slukker skærmen som et gammelt tv hvor billedet pakkes sammen med en vandret linje. Jeg har to googlekonti og en enkelt Office 365 kørende :-) Hvordan tager du skærmprint? |
Når man rooter telefonen, bliver den så automatisk resat også? For jeg er egentlig ikke interesseret i at skifte ROM, men vil bare gerne roote den fordi jeg kan se at nogle backupprogrammer f.eks. kræver det, og det kunne da være vældig rart at kunne tage en backup af sin opsætning - men uden at kunne tage den backup gider jeg jo ikke resette den (det har jeg næsten lige gjort, og det tager jo en halv dag at få alt på plads igen).