Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google kan ikke finde www.hns-as.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

qweqwe:

Hej

Nu har tråden kørt i et par døgn, og som jeg tolker jeres forslag er der ikke en klar og entydig metode til at optimere sin hjemmeside til google.

Hvad gør vi så???

Er der nogle, som har været gennem en google-optimering?

Der er mange søgeord du kan hitte på når vi snakker tømrer. Der er mange ting du selv kan gøre tilmelde dig til de forskellige website f.eks bygdanmark.dk?

Men som sagt få fat på en der vil rådgive dig i seo også evt. få startet en adwords kampange.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:
Ja problemet er lidt at ingen søger på "Tømmer Næstved" heller ikke "Næstved tømmer", Tror du skal ud i nogle andre søgeord. Fint nok du vil optimere dig selv på det område, det er jo altid en start.

Det er jo også "tømrer" og ikke "tømmer", de vil være synlige på. Og "tømrer næstved" er der såmænd søgninger på.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Angrybird:
Ja problemet er lidt at ingen søger på "Tømmer Næstved" heller ikke "Næstved tømmer", Tror du skal ud i nogle andre søgeord. Fint nok du vil optimere dig selv på det område, det er jo altid en start.

Det er jo også "tømrer" og ikke "tømmer", de vil være synlige på. Og "tømrer næstved" er der såmænd søgninger på.

jeg skrev forkert, jeg fik også lige rettet det. Du var bare lidt hurtigere.. Blev helt slyget ud af den..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)