Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med mødebookers ? Vi mangler nemlig en men er blevet brændt før

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Efter et godt stykke tid hvor vi har danset om ilden oprettede vi vores digitale reklame bureau for 6 måneder siden. Vi startede du dejligt langsomt og har nogle meget spændende kunder.
Men her er problemet - ingen af os er sælgere.

Vi er alle sammen fra branchen og sidder vi hos kunden så lukker vi - men at finde nye kunder er som ofte op af bakke for os der bare ikke kan holde gejsten efter 20 nej'er. Og det selvom vi har lavet nogle af de mest spændende opgaver til UG med kryds og bolle.

Vi har nu snakket en del om at få en mødebooker - men vi har alle sammen prøvet en og må nok sige at det ikke har været sjovt. At komme ud til en kunde " som skulle have lavet design og markedsføring ", bruge 2 timer på at komme til kunden, for så at sidde til møde med deres marketingskooridinator ( som laver alt inhouse ) og deres webdesigner / grafiker.
Nå det kostede så lige 4 timers arbejdstid, tog billet til 300 kr hver vej og det som mødebookers skulle have. Og så gentog det sig og gentog det sig.

Efter at have lavet noget for en der gik konkurs, så må jeg sige at jeg ikke føler at cashflowet er til at fastansætte nogen og ønsker ikke at se det gentage sig.

Er der nogen der har nogle ideer ?

Min egen ide var nærmere at finde en som kunne få % af salget i starten, indtil jeg ligesom var sikker på at det ikke var en der havde lyst til at malke os igen, for så at ansætte med fastløn og provision.

men ved ikke om der er folk der gider sådan noget ? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan se du søger en fornuftig freelance sælger, som ekstern partner.

Pro-Speciale har ekspertise i mødebooking og målet er altid at skabe positive resultater for partnere, med fleksible løsninger.

Du er ganske velkommen til at læse nærmere på www.pro-speciale.dk eller sende et oplæg til samarbejde.

Med venlig hilsen

Lasse Dalå / Pro-Speciale

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)