Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det normalt!?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kigget lige på shoppen der mangler en meget meget stor del søgeord optimering

et meget meget få links tjek her , den har faktisk ikke godkendt nogle endnu grunden er siden er ny og nye sider skal lige vurderes af google 

hvad sikkert mange første gangs bruger de er forbi tjekke siden google adwords god ide forsætte med det , det normalt ikke kunder dag 1 meget meget tit men den der er kommet igennem linket kan jo lave en ordre om 4 dage eller 3 uger så huske og brand er første proces 

husk det går lang tid i starten men vis knokler i skabes brand folk siger din adwords igen samme person nu siger person ja de er der stadigvæk , dette er noget med øjet folk bestiller tit de steder de husker 

hvad du også kan gøre i starten og hele tiden skrive pressemeddelser ud om dit produkt

lav videoer grunden er flere videoer ligger tit højt i google og folk bliver fanget af videoer og det er smart til social markedsføring 

hvornår det giver overskuders , det er svært at sige og overhovedet kommer selv med verdens bedste markedsføring for det koster kroner så alt skal man også tænke på sine kroner uden at spare for meget det er en svær balance gang , men  start ud med nyheder omkring siden lige enkel videoer ud og blog lidt på siden 

find en balance gang være aktive lidt spredt over alt 

prøve tilmelde dig alle steder ikke alt er dødt endnu af artikler katlogoer med mere der er meget der giver godt endnu 

din side titlen til google starter ud med domæne vis det skal være  i titlen er det en lille fordele det slutter af i titlen da de første ord er det der gås meste efter i organiske søgning ,det kan giv et lille bitte smule men alt skal tages med der er gratis

alle billederne de mangler titler og tags især den på forsiden er vigtige de har ej , det kan give 100 vis gratis besøgene for nogle vis billeder gives dette da google tit ligger billeder højt i serp

social logoer der er også google plus , det nye der sker nu er plus kontoer stiger i serp ses en del steder og en godt plusset siden er ingen hemmelige at det betyder noget i serp  da google har lagt det ind i sit vurderings grundlag 

enkelt synes jeg der er rigtigt meget du kan gøre og det er en hel normal start du har haft her 

vis du vil lave lidt selv er der oveni en tråd her med lidt tips mere http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg ville hyre en til at lave noget seo.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael han har iføgl. Maj: 1,392 backlinks.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)