Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det normalt!?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I kunne måske få lavet jeres facebook side lidt mere attraktiv, jeg vil gerne dele den for jer da på en facebook side af mine.  Men det kræver også noget selv og skulle kunne få det markedsført ordentligt, og få skaffet likes. Jeres webshop syntes jeg ikke er ung nok! De fleste som ville skulle købe babylegetøj er vel unge mødre i det største omfang, eller er det bare mig ^^. De fleste er jo vant til noget med lidt mere pang i. Jeg syntes på en eller anden måde den virker kedelig, og ikke lige en jeg gad og købe på som sådan som 1. prioritet. Men i skal også være høje i google jo på ord som baby legetøj og sådan. Det er der SEO kommer ind jo, og det er der sikkert mange som kan hjælpe med

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan oprette brugere på div. børne/baby forummer med din side  som signatur bla..

lav noget konkurence på din FB side som opfordre folk til at dele den på den ene eller anden måde. post også nogle gode tilbud på den.

Det var kort sagt min plan for at reklamere for en side jeg arbejder på.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

kennet larsen:
lav noget konkurence på din FB side som opfordre folk til at dele den på den ene eller anden måde. post også nogle gode tilbud på den.

 

Jeg vil nu mene at linkbuilding er vejen frem, start med at forbedre dig på søgemaskinerne.

Brug ikke dine penge på dårlige reklamer på nettet, og giv ikke legetøjet væk gratis, start rigtigt.

 

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nu kiggede jeg lige siden..

under drenge står der "dukkehus" eller "dukkehuse" (kan ikke lige huske det), lav det om til "bondegård" som der jo faktisk er. min første tanke var: "har de ikke styr på drenge og piger? min knægt skal ikke lege med dukker" og allerede der ville jeg nok have lukket siden.

Under "legetøj" er der kun et arbejdsbord til børn, hvis der ikke kommer mere så prøv måske at finde et andet navn? samme med hængehøjer, syndes det virker underligt til børn.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Den første tid på en hjemmeside (især webshop) er svær. Du skal netop overbevise kunden om, at de skal handle hos jer, og ikke konkurrenten. 4 salg lyder dog ikke af ret meget, sammenlignet med hvad i har brugt på jeres markedsføring.

Start med at lave noget linkbuilding og søgemaskineoptimér siden endnu mere, eller få en til det. Jeg vil godt tilbyde min hjælp, til fornuftige priser.

Lav nogle konkurrencer på jeres webshop eller Facebook (skal være i en applikation), og evt. tilmeld jer affiliate-netværk, så i på den måde kan få flere kunder :-)

Held og lykke!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

kennet larsen:
under drenge står der "dukkehus" eller "dukkehuse" (kan ikke lige huske det), lav det om til "bondegård" som der jo faktisk er. min første tanke var: "har de ikke styr på drenge og piger? min knægt skal ikke lege med dukker" og allerede der ville jeg nok have lukket siden.

 

Hej Kennet!

Tusind tak. Det var en stor hjælp. Har rettet det, da jeg self. godt kan se at drenge ikke leger med dukkehuse.. Igen. Tak! :)

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke om det er med vilje eller hvordan, men nu delte jeg lige noget fra jeres side af (få jeres venner til dette også!, virkede ikke som om nogen havde delt den på deres FB side) men der stod:

http://www.babytoys.dk/shop/frontpage.html

Babytoys.dk leverer kvalitets babylegetøj til børn i alderen 0-6 år. Køb billigt legetøj her og få leveret lige til døren. 14 dages fuld returret. 24 månedes garanti. Hurtig levering. Vi leverer kun til Danmark!

----------------------------------------------

Mit problem er de 24 måneders garanti, eller rettere, dit problem, for når du giver garanti, så skal du yde mere end købeloven forskriver, det hedder 24 måneders reklamations ret. for ellers kan jeg komme efter 18 måneder med noget der er gået istykker og så skal du faktisk erstatte produktet. (sådan firkantet)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at optimere sitet, INDEN du smider flere penge i markedsføring.

Sådan lige hurtigt - Du må selv sortere i hvad du mener er vigtigt for dig!

Fjern den der login ting i købsflowet. 

Sæt op i headeren din: Leveringstid - Leveringspris

Læs mere og favorit knapperne giv dem en mere anonym farve. 

Gør så kurven viser indholdet, lige nu kan man ikke se andet end: 2 vare lagt i kurven og så en forsendelses pris.

Fjern "Betalingsgebyr" fra kurven

Få lavet nogle bedre knapper til oversigterne som f,eks. her 

Du giver 50,- i rabat for at tilmelde sig nyhedsbrevet, det er bare ikke tydeligt nok. FREM med det, eventuelt hvis du kan smide hele nyhedsbrevs tilmeldingen ud i venstre kollonne, så man ikke skal ind på en anden side for at tilmelde sig.

Generel oprydning i top menuen, hvorfor f.eks. have et punkt med søgning når der er en søgeboks lige ved siden af?

Knappen "kurv" og "køb" hvorfor er de der? Tilbud og nyheder - Ned i venstre kollonne. Vilkår og betingelser ned i footeren. Kundecenter - Hvorfor skal man logge ind? Skriv noget tekst og smid jeres mailadresse og telefonnummer her, folk der trykker der vil nok gerne i kontakt med jer.

Adresse telefonnummer, etc ned i footeren - Det skal være nemt tilgængeligt hvem i er. 

I købsflowet er der også automatisk tjekket af i "Modtag nyhedsbrev" den ville jeg nok være lidt forsigtig med..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:

Nicolaj Thomasen:
Start med et link: babylegetøj

 

Hvad mener du? :)

Det Nicolaj her mener, er at du skal begynde at linkbuilde på de keywords du gerne vil findes på f.eks. i Google.

Får du en masse kvalitets links med ankerteksten "Babylegetøj" som denne - Er du godt på vej op i søgemaskine resultaterne med frasen "Babylegetøj" :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)