Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tlf. via nettet mens man er på farten- nogen forslag ud over skype

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har forslag til brug af tlf. via nettet.

Jeg har kigget noget "3 CX" som end begyndelse, men verden er som bekendt stor.

En ide var at bruge bluetooth-høretlf. mens mans kører og foretage de vigtige opkald midt på dagen kunne foretages via f.eks. en ipad  - for så at have alle oplysninger gemt på Ipadén, herunder opkaldstider mv. Så bare via Ipad kan foretage sine opkald og effektivt benytte sit CRM og trække tlf. nr. frem den vej...

Nogen forslag..?

mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:45

Jeg tror du glemte at beskrive din problemstilling? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael Pausgaard:

Er der nogen der har forslag til brug af tlf. via nettet.

Jeg har kigget noget "3 CX" som end begyndelse, men verden er som bekendt stor.

En ide var at bruge bluetooth-høretlf. mens mans kører og foretage de vigtige opkald midt på dagen kunne foretages via f.eks. en ipad  - for så at have alle oplysninger gemt på Ipadén, herunder opkaldstider mv. Så bare via Ipad kan foretage sine opkald og effektivt benytte sit CRM og trække tlf. nr. frem den vej...

Nogen forslag..?

mvh.

Michael

Der er mange fordele ved IP telefoni. Men alligevel synes jeg du skulle tage et kig på firmafon.dk som jeg selv bruger. Hvis du ringer rigtig meget ud, er det stadig småpenge du skal af med. Fordelen ved firmafon.dk kontra IP telefoni er i mine øjne at du ikke er tvunget til at have en firma telefon eller tvunget til at have data konstant. Chancen i dag for at du er et sted hvor der kun er nok netværk til at ringe og ikke helt nok til internet er minimal, men jeg synes tanken fortjener at komme frem. Udover det, er der en anden lejer i samme bygning hvor jeg har kontor. Han er 100% afhængig af internettet og har uden pis nok brokket sig over at det var nede/langsomt/overbelastet 10 gange de sidste 30 dage.

Tænk over hvorfor du skulle vælge at binde dig selv til internettet?

IP telefoni er i mine øjne fantastisk hvis du har mange sælgere på i samme hus som skal ringe ud x antal timer om dagen. Er du alene eller har du en business partner er det næsten umuligt at tjene de penge ind, som IP telefoni sparer dig. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 11:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Jeg har sendt dig en lille hygge PM. Jeg tror godt vi kan dække dine behov uden at du undervejs bliver ked af det pga. Manglende funktionalitet. Og selvfølgelig så besparelsen rent faktisk godt kan bære oprettelsen, den koster nemlig 0 kroner, så det er lige til at betale. :-)

Matt

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:37

Andreas:
har uden pis nok brokket sig over at det var nede/langsomt/overbelastet 10 gange de sidste 30 dage.

Skype-BigSmile

På kort sigt er det min partner og på længere sigt (6 mdr) er det kørende sælgere jeg tænker på.

- så det tjekker jeg på på   - Tak for repsonsen Yes

mvh.

Michael

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 14:39

Hej Michael

Tak fordi du har brugt tid på 3cx, det glæder mig :-)

Som jeg læser din post,

• Du ønsker at benytte 3cx fra din iPAD
    • Det er ikke et problem såfremt der er dækning der hvor du køre.
  • Du forventer at alle oplysninger er gemt på din iPAD
    • 3cx gemmer ikke oplysninger på din iPAD. Dine opkaldsoplysninger gemmes på din 3cx server, og kan ses via standard LogVærktøjet på denne.
  • Du ønsker at foretage dine opkald fra dine CRM kontakter
    • Hvis dine kontakter er til rådighed på din iPAD er dette muligt.

Lad mig høre hvis du vil vide mere om 3cx som jeres fremtidige telefonsystem.

Mvh. og fortsat god Påske

/Jesper

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 01:47

Hej Michael

Et lille tip.
Lad være med at nøjes med det næst bedste.
Telefoni i dag er så avanceret at i KAN få dækket alle jeres behov - også uden i skal tænke på om i et i nærheden af et 3G net eller hvad i er - også uden at miste integration med div.

Less isn't more!

Hilsen Matt :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)