Er der nogen der har forslag til brug af tlf. via nettet.
Jeg har kigget noget "3 CX" som end begyndelse, men verden er som bekendt stor.
En ide var at bruge bluetooth-høretlf. mens mans kører og foretage de vigtige opkald midt på dagen kunne foretages via f.eks. en ipad - for så at have alle oplysninger gemt på Ipadén, herunder opkaldstider mv. Så bare via Ipad kan foretage sine opkald og effektivt benytte sit CRM og trække tlf. nr. frem den vej...
Er der nogen der har forslag til brug af tlf. via nettet.
Jeg har kigget noget "3 CX" som end begyndelse, men verden er som bekendt stor.
En ide var at bruge bluetooth-høretlf. mens mans kører og foretage de vigtige opkald midt på dagen kunne foretages via f.eks. en ipad - for så at have alle oplysninger gemt på Ipadén, herunder opkaldstider mv. Så bare via Ipad kan foretage sine opkald og effektivt benytte sit CRM og trække tlf. nr. frem den vej...
Nogen forslag..?
mvh.
Michael
Der er mange fordele ved IP telefoni. Men alligevel synes jeg du skulle tage et kig på firmafon.dk som jeg selv bruger. Hvis du ringer rigtig meget ud, er det stadig småpenge du skal af med. Fordelen ved firmafon.dk kontra IP telefoni er i mine øjne at du ikke er tvunget til at have en firma telefon eller tvunget til at have data konstant. Chancen i dag for at du er et sted hvor der kun er nok netværk til at ringe og ikke helt nok til internet er minimal, men jeg synes tanken fortjener at komme frem. Udover det, er der en anden lejer i samme bygning hvor jeg har kontor. Han er 100% afhængig af internettet og har uden pis nok brokket sig over at det var nede/langsomt/overbelastet 10 gange de sidste 30 dage.
Tænk over hvorfor du skulle vælge at binde dig selv til internettet?
IP telefoni er i mine øjne fantastisk hvis du har mange sælgere på i samme hus som skal ringe ud x antal timer om dagen. Er du alene eller har du en business partner er det næsten umuligt at tjene de penge ind, som IP telefoni sparer dig.
Jeg har sendt dig en lille hygge PM. Jeg tror godt vi kan dække dine behov uden at du undervejs bliver ked af det pga. Manglende funktionalitet. Og selvfølgelig så besparelsen rent faktisk godt kan bære oprettelsen, den koster nemlig 0 kroner, så det er lige til at betale. :-)
Et lille tip. Lad være med at nøjes med det næst bedste. Telefoni i dag er så avanceret at i KAN få dækket alle jeres behov - også uden i skal tænke på om i et i nærheden af et 3G net eller hvad i er - også uden at miste integration med div.