Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med lidt hjælp fra Aminoer - TAK!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Da jeg i sin tid oprettede en profil på Amino, var jeg i tvivl om hvad jeg helt nøjagtig skulle få ud af det.

Men nu er jeg slet ikke i tvivl. For udover god, gratis og hurtig hjælp fra dygtige Aminoer, så er det også på Amino vi har fundet de forskellige "leverandører" til vores nye shop.

Og takket være netop DE Aminoer, som bød ind og fik de forskellige opgaver, er vores nye shop gået i luften. Og vi er stolte - men ikke kun af vores shop. Men vi er også stolte af at det kunne lade sig gøre, udelukkende ved at finde kompetente fagfolk/iværksættere her på Amino, som vi kunne hyre til projektet.

Derfor vil jeg gerne dele resultatet med jer alle, og give dem der har bidraget.

Det er vores webbutik www.sousvide.dk der har fået et helt nyt shopsystem.

Design blev leveret af DesignYOU, Allan Hansen, http://www.amino.dk/members/Fusion_2D00_it/default.aspx

Vi har været utrolig glade for Allan's forståelse for vores ønsker til designet. Med hans hjælp, fik vi et flot design, hvor der var taget højde for at vi ikke har særligt mange varenumrer.
Designet blev leveret meget hurtigt, og de rettelser vi havde blev rettet straks. Allan forstod vores ídé - og gav vores projekt det rette deisgn.

Shopsystem er leveret af Webcoders, vores kontaktperson var Thomas Frost http://www.amino.dk/members/webcoders/default.aspx

Jeg tror aldrig jeg har arbejdet med en leverandør af shopsystemer, som har haft så stor forståelse for alle aspekter af branchen. Vi havde gået lidt og været lune på deres shopsystem, men vi havde en hel del ændringer til det. Derfor var vi glade, da Webcoders gerne ville levere systemet samt foretage alle de ændringer vi havde brug for. Og der var ikke bare tale om små simple ændringer, men ændringer "dybt inde" i shopsystemet.

Og vi synes selv at resultatet taler for sig selv. Vi har nu fået et unikt shopsystem, som er tilpasset alle vores behov - og fremtidige behov. Og det er absolut ikke sidste gang at Webcoders skal stå for vores projekter. Vi har flere shops på trapperne - og også her har vi besluttet, af det er webcoders der skal være leverandøren.

App til iPhone, blevet leveret af Helpsoft, og vores første kontakt var med Frands, http://www.amino.dk/members/fbh/default.aspx

Vi havde et ønske om en meget billig APP, da vi ikke var sikre på om det var noget for os. Derfor fik vi et tilbud på en simpel APP, der kunne vise de data vi ønskede. Og dette leverede Helpsoft i første forsøg - til tiden. Deres viden om APP's er stor - og de var ikke blege for at forslå ændringer i forhold til vores eget udkast.

Når vores APP engang skal opdateres til en bedre og mere omfattende version, er det uden tvivl Helpsoft der får opgaven.

Korrekturlæsning, Tekstfokus, Louise Lamberth, http://www.amino.dk/members/webcoders/default.aspx

Lad mig med det samme sige at Louise arbejde ikke kan ses på vores hjemmeside endnu. Vi hyrede hende til at læse korrektur på en lille e-bog vi snart kommer med. Og hun har leveret et hurtigt og skaprt resultat, til absolut konkurrencedygtige priser.

Det er ikke sidste gang vi sender korrekturopgaver til Louise, Tekstfokus

Jeg hører meget gerne jeres mening om vores nye shop - Det er aldrig for sent at finpudse

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:43

Synes det er super-fedt at du laver sådan et indlæg, hvor du også lige gør opmærksom på, hvad man kan få ud af at være medlem her på Amino. Jeg er sikker på at du ikke er den eneste der har fået rigtig rigtig god hjælp herindefra, men de er sjældent man ser andre rose andre - synes jeg i hvert fald.

Med hensyn til shoppen, så synes jeg den er super simpel og overskuelig. Har ikke sådan rigtig noget at sætte en finger på.

Held og lykke med shoppen. Og godt arbejde - til Jer som har hjulpet Ronni Plindstrup

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nemlig Anders,

Flere burde dele deres positive oplevelser.

Det fede her er at det KUN er Aminoer der har lavet shop + "tilbehør". Det vidner om at alt kan findes her, blandt de dygtige Aminoer.
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er først lige blevet gjort opmærksom på denne tråd, derfor det lidt sene svar.

Jeg vil bare sige mange tak til Ronni for de pæne ord, det varmer virkeligYes

Undervejs i projektet har der været flere udfordringer, som har gjort vi har mistet en del tid internt (vi arbejder efter faste tilbud så det er ikke noget Ronni og sousvide.dk har mærket til), det har været virkelig irriterende for os, men når jeg læser sådan et indlæg er det lige pludselig ret lige gyldigt med spildtiden. 

Man skal ikke undervurdere sådan et klap på skulderen, jeg bliver i hvert fald personligt helt vildt glad for det.

@Alle

Hvis du er glad for din web-leverandør eller alle mulige andre leverandører, så giv dem et klap på skulderen, jeg kan garantere det kommer godt tilbage igen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)