Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligegyldige nyheder på tv2!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken krise snakkes om? Hvis det er finsnskrise, så behøver man jo ikke at deltage i den, for der er rigeligt med firmaer der vil det i forvejen.
Fra Morud
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

@BeaverBeaver

Jeg tror sgu ikke rigtig man kan lade være med at deltage i finanskrisen. Den rammer alle :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:

Jeg har lavet et lille indlæg på min blog

Ja det var et meget kort og ukonkret indlæg... Nu tjener TV2 penge på reklamer, og ik på nyhederne, så TV2 Nyhederne viser intet for økonomisk vinding, men det, som flest mennesker gerne vil se eller høre om...

Og de problemstillinger, som du selv gerne vil have, at TV2 Nyhederne tager fat på, de diskuteres jævnligt på DR2. Så spørgsmålet er vel nærmere, hvornår du evt selv sidst har set DR2? Og hvis det er længe siden, så har du lige modsagt dig selv, og bevist at du selv er, som folk er flest Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:
Er det ingen der er enige med mig i at tv2 har en magt til at kunne motivere nye iværksættere

Jeg tror såmænd ikke at TV2 har den magt, men de har da mulighed for at påvirke folk en hel del.

Men er det det du spørger om? Jeg tolker nu mest dine indlæg, og din harme, som om du mener at TV2 har pligt til at motivere iværksætteriet i Danmark - og det tror jeg ikke der er mange der er enige med dig i.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig.. Synes også det er utroligt hvor meget tid man skal spilde på at høre om oliver osv. 

Synes også nogle gange de bruger lidt for meget energi om nyheder fra mellemøsten.. Ved godt der sker meget dernede men hver dag? Argh..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Morud
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller, nu blander du selv ting sammen. Jeg tager udgangspunkt i TV2 og ikke DR2, så ved ikke helt hvorfor du nævner dem? Og vi er vel enige om, at jo flere seere du har, jo mere er firmaerne også villige til at betale for at få vist reklamer?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:

Fashion-Seller, nu blander du selv ting sammen. Jeg tager udgangspunkt i TV2 og ikke DR2, så ved ikke helt hvorfor du nævner dem? Og vi er vel enige om, at jo flere seere du har, jo mere er firmaerne også villige til at betale for at få vist reklamer?

Jeg blander intet sammen... Jeg skrev bare, at der allerede eksisterede en tv kanal, som havde meget lave seer tal, som omhandlede de emner, som du nævner som vigtige i et blogindlæg...

Og nej seer antal og pris hænger ik nødvendigvis sammen. Prisen udregnes for, hvor relevante målgruppen er for en annoncør...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)