Hey Aminoere! |
Det lyder super fedt! Jeg glæder mig til at se hvad det færdige resultat bliver!
Hey Aminoere! |
Det lyder super fedt! Jeg glæder mig til at se hvad det færdige resultat bliver! |
Mads du skal altså få gjort noget ved lyden... det er jo umuligt at hører dig. |
Forfanden! Her er en ny bare med lydfil ingen video: http://www.youtube.com/watch?v=_nDErt4Dfi0&feature=youtube_gdata |
Har du lavet denne kryptiske lydfil/video for at finde iværksættere du kan interviewe, i stedet for blot at tage kontakt til nogle af de mennesker du gerne vil tale med og spørge ? Hvorfor vil du interviewe iværksættere? |
Nej! Har bestemt spurgt, jeg vil bare gerne informere Aminoerne om hvad det er jeg gerne vil lave, og så kunne det ske det vagte interesse for nogle, som jeg sagde så ville det være skønt hvis nogle gad og skrive til mig hvis det vagte interesse, så jeg kunne skrive et mere uddybende svar til dem, vise dem lidt nærmere hvad det var jeg lavede og ville. Jeg vil interviewe iværksættere for at give NYE iværksættere gode historier, samt ældre iværksættere/selvstændige nogle gode historier. De nye iværksættere ville få det ud af det, at de kunne se hvordan andre startede op, hvordan de gjorde! Det er ihvertfald noget jeg syntes kunne være fedt ha have! Typiske spørgsmål her på amino som: Iværksætter bøger, iværksætter uddannelse, det ville jeg spørge dem om for, at andre kunne vide hvad de eventuelt kunne anbefale, og hvad de havde af uddannelse, hvordan de fandt interessen for det. Det var bare lidt :)! |
Hej Mads jeg kunne godt skrue op for lyden i din video hvis du er intra :-) så bare send en pb :-) |