Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påske tilbud hos bedstgolf.dk!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Så har vi fyldt vores lager op og vi har sat vores tilbud igang, så hvis du spiller golf så skal i slå til nu!! ;)

Mvh.

Mads Larsen

bedstgolf.dk

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 10:53

Til de første kan der også købes titleist pro v1, til en super pris. SLÅ TIL Nu!!

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej

Er det bare mig eller? Jeg er snart træt af at mange tror, at dette forum er en form for tilbudsavis.

Mads; Det er fint, du gør opmærksom på dine tilbud. Men jeg synes, du med god samvittighed kan kigger nærmere på denne side og placere dine reklametilbud her.

Generelt syntes jeg, at forummet domineres af tilbud om det ene og det andet, i stedet for poster, hvor vi kan hjælpe hinanden. Det er en skam og jeg syntes man bør benytte Aminos annoncekampagner.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:05

Dommeren:
Er det bare mig eller? Jeg er snart træt af at mange tror, at dette forum er en form for tilbudsavis.

Hej, Skype-Smile

Mads har som Amino Plus medlem postet i kategorien Jeg har et godt tilbud til dig!.

Det har han lov til, når han ønsker at poste et godt tilbud til Amino'erne.

Det er ikke hensigten med kategorien, at man blot kan proklamere, at man nu har fyldt lageret op.
Men er man Amino Plus, og har man et godt tilbud, så er det lige her i denne kategori, at man har lov at fremsætte det.

I toppen af kategorien står:

"Har du noget spændende at tilbyde aminoerne? Så er det her du skal slå til. Forummet er til selvpromovering, gode tilbud, lagersalg – kort sagt en: markedsplads med erhvervstilbud for iværksættere. Du vil eksempelvis kunne finde tilbud på serviceydelser som SEO-tekster, linkbytte, varepartier, dropshippingaftaler og meget andet.

I forummet er det forbeholdt plusmedlemmer af Amino at poste tilbud, men alle er velkomne til at kigge med og svare på tilbuddene. Hvis du kunne tænke dig at poste tilbud til amino-folket, så skulle du måske overveje at blive plusmedlem?"

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:16

Sorry, John
Det var jeg ikke klar over.

Jeg trækker ordene i mig igen Embarrassed

Blev bare lidt "pissed off", da også min mailbox var fyldt op med LED reklamer fra mine kinesiske (u)venner og tilmed klikker man ind på Amino og finder noget tilsvarende.

Kan man lave et filter på kategorier eller skal man også have "plus"?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dommeren, også selvom du ikke vidste de regler der var, er det jo stadig ikke alle der har råd til 14.000 for reklamer på Amino.

Men godt tilbud Mads!

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)