Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..
En kammerat og jeg er ved at starte en sexshop op, som webshop..
I den forbindelse leder vi efter gode leverandøre der kan levere hurtigt og til en god pris..
Er der nogen der har gode erfaringer med nogen bestemte??

På forhånd tak..

Mvh. Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.
Det lidt udenfor jeres spørgsmål, men søger i en til at udarbejde jeres sexshop så vil jeg gerne snakke med jer om jeres muligheder :)
Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det lyder rigtig spændende! hvad indebære dette og går selvfølgelig ud fra der os er en pris på dette?:)

Mvh, Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg vil foreslå jer vores professionelle pakkeløsning, hvis i mener noget seriøst med jeres forretning.
Med den større markedsføring i vil få, er udgiften til hjemmesiden tjent hjem på ingen tid.


Guld pakken er for den seriøse forretningsmand, der vægter markedsføring og omsætning højt.

  • Webshop med fokus på design & funktionalitet, plug in, designet logo, 12 sider, de gængse webshop funktioner og NETs betalings service.
  • Optimering eller oprettelse af Facebook timeline med 1 stort billede + 4 ikonbilleder, dette giver en langt større kundetilgang og i vil blive taget som seriøse forretningsfolk.
  • Hjælp til oprettelse af, op til 5 kampagner med tilhørende ad Groups for en bredere markedsstrategi i online markedsføring.
  • Oplæring i brug af webshop, ligge vare ind, brug af google adwords og SEO.
  • 1000 Visitkort med jeres logo, i ved aldrig hvornår i møder en fremtidig kunde eller samarbejdspartner.


9998 ,- Ex. Moms. Her er ALT hvad i har brug for og lidt til, vi skrædder syer jeres hjemmeside og aflevere den først når i er tilfredse.

Alt dette er en komplet pakke som gør i kan føle jer sikre og trygge ved opstart, i får lært alt om hvad i arbejder med og hvordan i kan optimere jeres cashflow og komme godt fra start med jeres nye forretning.

Du velkommen til at kontakte mig på support@eudesign.dk for videre aftale.

Mvh Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende! Jeg vender lige tilbage til dig Jesper, når jeg har snakket med min kammerat..

Mvh. Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)