Very nice. Mvh Daniel |
Tak Daniel...
nogle der har forslag til at optimere min side?
Very nice. Mvh Daniel |
Tak Daniel... nogle der har forslag til at optimere min side? |
Hvad med stemningsbilleder? Evt. nogle forretningsmænder, der golfer den og knytter bånd. |
Vil jeg gøre! * Jacob der kommer billeder af arrangementer snarest! |
Hej B2Bgolf jeg ville råde dig til at linke til din side med dit keyword istedet for at linke med anchorteksten min hjemmeside |
Total iorden side ! men mere SEO som de andre også har foreslået. Nogle bedre produktbilleder ville ikke være dårligt. Generelt nogle flere flotte billeder på de forskellige undersider -> arrangementer -> kontakt os -> kataloger osv. Jeg signer mig op til dit nyhedsbrev! det lyder sq spændene! /Martin |
Hej Lurks Det vil jeg gøre fremover! |
flot side, virkelig nice. Jeg synes grunlæggenmde at skrift typer med seriffer, dvs med fødder, ikke passer til en skærm visning. Det skal helst være en mere web venlig skrift, som feks verdana, eller arial, som du kan bruge til dine artikler, beskrivelser osv. Jeg bliver en smule irriteret over læse den tekst, men det er måske bare mig :-) Men endnu engang super flot side :-) mvh zahid |
Tak for svar ZL! Du er den første der har kommenteret på skrifttyperne, jeg har selv haft det samme i tankerne. Men det er nok mere et spørgsmål om smag og behag. Jeg vil prøve at ændre skrifttyperne, jeg vil bare gerne undgå at jeg ligner alle andre! Tak for feedback, det er sgu fedt at folk giver deres mening til kende! |