Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Det Sorte Register ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, det ser da også utrolig værdiløst ud ? 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:00

Morten Hyldgaard:

Nej, det ser da også utrolig værdiløst ud ? 

Kan ikke andet end give dig ret.
Hva pokker skal vi med sådan en side? Hænge politifolk og diverse andre offentlige personer ud?
Har brugt 1min på at kigge rundt på deres side, og deres domænenavn vil være glemt om kort tid, og kommer aldrig tilbage igen.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 01:08

Prøv at google "Lynfotografen" eller "Ole Eli Christiansen" - det kan måske give et hint om seriøsiteten ;-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 02:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har set siden før. Den har også været på tv, men kan ikke huske hvad det er :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 02:05

men siden er meget smart. For inden man skal til at have f.eks. en advokat kan man lige tage et kig derinde.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:11

Ja der er mange muligheder derinde.

Hvad med denne ? http://detsorteregister.info/registret/domstole/domstole1.html

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:18

bulldesign.dk:

Yes men siden er meget smart. For inden man skal til at have f.eks. en advokat kan man lige tage et kig derinde.

Wink Ja eller tage et kig på denne http://detsorteregister.info/registret/advokater/advokat1.html

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:40

Ja, kender godt siden. De fik lidt omtale i sidste uge, da det kom frem hvilke personlige konsekvenser det har for nogle af de offentligt ansatte, at der er et sted hvor tabere helt uden konsekvenser, kan sidde og svine dem til med navn og hele pibetøjet.

Jeg har sjældent hørt om et mere klamt koncept, og jeg ønsker kun dårlige ting for det usle menneske der stiller siden til rådighed.

Men det er da sikkert rart at der er et sted, hvor ynkelige samfundsnassere kan få lov til at svine de personer der ikke gider at spilde unødigt mange af vores allesammens penge, på at de kan rende rundt derhjemme. I stedet for at spilde tiden på den slags offentlige tilsvininger, burde de dog bruge kræfterne på at finde sig et job.

Internettet husker.. Og de stakkels mennesker der bliver udstillet der er altså sværtet til på internettet, resten sf deres liv. Og det et helt uden nogen form for dom. Det er store konsekvenser, især hvis de i virkeligheden ikke har gjort noget forkert.

Jeg skal ikke spille hellig, for jeg tilsidesætter også selv lovgivningen fra tid til anden, når jeg ikke tror at retssystemet kan hjælpe mig. Og det tror jeg aldrig det kan, så jeg klarer for det meste mine mellemværender selv. Det er ikke en rigtig måde at gøre det på, men jeg hyler heller ikke når mine valg får konsekvenser for mig selv. Men jeg kunne ikke drømme om at udstille andre mennesker på den måde. Det er så ynkeligt som det overhovedet kan blive.

Men generelt er den slags offentlig gabestok bare tabernes redskab, og siger en del mere om dem der skriver (og dem der gider at spilde deres tid på at læse lortet), end dem der skrives om.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)