Hej! Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på denne ny opstartede blog - aktiestart.dk Kunne godt bruge nogle nye idéer! På forhånd tak! |
Hvad synes I?
Hej! Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på denne ny opstartede blog - aktiestart.dk Kunne godt bruge nogle nye idéer! På forhånd tak! |
Hvad synes I? |
Hej Kristoffer, Når jeg kigger på siden, kunne jeg godt savne en "Om os"/"Om dig" - der fortæller hvor dygtig du er, samt dine mål med siden osv. Ellers er det en meget stilren side, du har noget engelsk i dit wordpress theme, som du kan få væk ved at downloade et plugin der hedder codestyling Jeg tror også det vil give en mere troværdig effekt, hvis du skar lidt ned på reklamerne på siden. Indtil der var mange indlæg og mange besøgende, så kunne du måske tilføje dem igen. (du skal ikke fjerne alle reklamer, bare et par stykker) Så er der naturligvis også de sociale medier. mvh |
Hej Eric aka Seiven! Mange tak for den gode feedback - Jeg vil prøve at rette lidt på de ting, som du synes, der skal laves om! Dejligt med et lidt anderledes syn på siden! |
forsiden er meget tom der er en meget lang højre menu og midten intet inden hold få social medier på siden især google plus , facebook ,og twitter det kan give lidt trust rank især google plus forummet er meget tomt opret selv der nogle debat indlæg så der kommer gang i det og lav nogle betingelser for oprettelsen der kommenterer der. der mangler især indhold på siden hvor billigste investere hvilken metoder er der hvem meste frem kurser masser og sammenligne hvad med du havde alle aktier kurser på siden husk skriv løs omkring aktie kurser |
Hej Mikael! Tak for feedback! Jeg har prøvet at rette lidt i det nu, mangler stadig meget, men det hjælper da på det! Der kommer løbende nye indlæg om de forskellige ting :) |
Det kunne være cool med en aktie FAQ... Det kunne helt sikkert også give dig noget ekstra trafik fra søgemaskinerne :) - Alexander Baandrup Larsen |
Det ser jeg frem til , at der kommer maser af gang i siden , aktie kurser og meget mere kan følge på siden , jeg tror siden den bliver super god |