Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor alt den hate på DubLi :)?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg har nu i nogle måneder fulgt med i debatten omkring DubLi, og jeg hører tit folk der kommer med hentydninger som i sig selv er rimelig grove.
Forstå mig ret, når jeg skriver indlægget her, og undgå at komme med alt for negativ respons medmindre du kan dokumentere dit argument.

Jeg er selv Business Associate hos DubLi Network, og jeg er egentlig ret godt tilfreds med den forretning jeg har bygget op nu.

Det startede med at en kammerat viste mig en flot opsat koncept video, som praktisk talt forklarer alt hvad DubLi er, hvad de kan, og hvordan man kan tjene via deres hjemmeside.

Jeg bruger i øjeblikket selv DubLi.com til at købe Coca Cola fra England, simpelthen fordi det er billigere end at jeg skal lette røven og fise ned i supermarkedet. (Vel og mærke uden at medregne den Cashback jeg får oveni, som VIP medlem)

Med fragt (Leveret lige til døren af en flink gut fra GLS) koster det mig omkring 8,80 kr. pr. dåse.

Ja, det er billigere i Tyskland, men jeg er ung, har ikke kørekort, eller mulighed for at tage derned selv.

Jeg kan ikke forstå hvorfor at der er så meget negativ omtale omkring deres koncept, fordi det virker jo?

Til de nysgerrige tilmeldte jeg mig DubLi Network d. 16/2, og har i dag 396 personligt tilmeldte kunder, samt 2 business associates under mig.

Facebook side og andre gode ideer er så småt under opbygning.

Jeg vil bare gerne have et veldokumenteret argument som forklarer HVORFOR, der er så meget dårlig omtale.
- Husk på, at hvis man vil have MLM til at fungere, er det vigtigt at man har sig et team af troværdige folk, som man kan stole på leverer varen, INDEN de tilmelder sig! - Ender man i Network Marketing alene, er det jo ikke et network?

Jeg så også tidligere et argument fra d. 28/2 her på Amino, hvor der var en gut der snakkede om at Michael Hansen var gået under jorden.. Det fik jeg en god griner på over, da jeg sad i Odense med manden samme dag.

Så kære veluddannede Amino folk - Belær mig med jeres dårlige erfaringer - Hvis i vel og mærke kan dokumentere dem! :)

Med venlig hilsen

Christian.

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg kender ikke særlig meget til firmaet ud over jeg er blevet rådet til at holde mig fra firmaet fra en af dem som var med til at få det til Danmark. ( Fortrolig så jeg kan ikke oplyse navn)

Den modstand du møder er du nød til at få svar på fra dem som kommer med modstanden. 

Det er da flot med det resultat du har opnået så  bare kæmpe videre og ikke lytte til negative personer. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender heller ikke så meget til firmaet. Men jeg tror at dit lange indlæg ville veje tungere hvis du brugte din normale profil. Det bliver ikke taget så alvorligt, når der bliver skrevet om "den slags" fra en nyoprettet profil. Bare et godt råd;)

Go dag!

BH

Lars

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er nagativ debat på Amino du hentyder til, så kunne du have sat et hvilket som helst andet MLM-firmanavn ind i dit indlæg og stillet samme spørgsmål.

Trenden på Amino er, at de fleste regner MLM som en samlet grå masse, hvor alle forhandlere, alle partnere og alle firmaer opererer ens.

Os der er i branchen ved jo, at det ikke forholder sig sådan, men det er mere eller mindre blevet den endegyldige sandhed på Amino.

95% af de ting der bliver ytret som standard omkring forretningsmodellen kan jeg dokumentere ikke finder sted i mit eget MLM-firma, men det tager man sig ikke rigtig af her på kanalen. :-)

Derfor skal du nok regne med, at HVIS du får feedback på dette indlæg - så vil det være fra folk, som bare generelt har set sig sure på MLM - og mener, at Dubli bare er et endnu MLM-firma, og at deres evt. dårlige erfaringer kan overføres direkte.

Glem de negative og koncentrer dig om de positive.

I øvrigt rigtig godt gået af dig på under to måneder.

Held og lykke fremover. Wink

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Tak for jeres respons.

Så var trenden herinde alligevel som jeg havde forestillet mig; nogle afbrændte folk  som aldrig fik succes i MLM der sidder og har ondt i bagen.

Det er svært for mig at lave et indlæg fra min rigtig profil, da dette er den eneste jeg har. Jeg har fulgt med i debatten anonymt uden at have haft en bruger oprettet.

Skulle der være nogen derude som gerne vil have en seriøs snak om MLM, DubLi, Himmel og Jord.
Forretning, snik snak og så videre så er jeg altid frisk på en hyggesnak.
- Husk på at Network Marketing handler om kontakter, og jeg er ret sikker på at jeg ville kunne give dig et eller andet guldkorn. 

Med venlig hilsen

Christian Høegh Holm
Skype: Rapoen321 

(Undlader lige at smide telefonnr. da den ringer konstant alligevel)

Ps: Her til morgen rundede jeg 400 kunder :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

Jeg så også tidligere et argument fra d. 28/2 her på Amino, hvor der var en gut der snakkede om at Michael Hansen var gået under jorden.. Det fik jeg en god griner på over, da jeg sad i Odense med manden samme dag.

Så kære veluddannede Amino folk - Belær mig med jeres dårlige erfaringer - Hvis i vel og mærke kan dokumentere dem! :)

Med venlig hilsen

Christian.

Jeg forstår ikke hvad du vil med dit indlæg. 

Alle har ret til hver deres mening, så hvorfor forvente at man vil bruge krudt på at give dig argumenter? 

Jeg er ikke veluddannet, skal jeg så bare holde på min mening Wink

1. Købe cola til næsten 10 kr dåsen er jeg SIMPELTHEN for nærig til..Og for doven...damn du er da vel for dælen ude i løbet af en uge...Det er da bare planlægning. Så foretrækker jeg at handle lidt cola og lignende når der nu er tilbud rundt omkring når der alligevel hentes andre ting.

2. Læs de mange tråde, hvorfor starte en ny, når spørgsmålet har været oppe før...blot generelt for MLM

3. Mht DubLi...så har jeg hørt forretningspræsentationen, og der er flere ting der ikke er et match med mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Pointen med indlægget var at vise folk, at der egentlig ikke er noget SVÆRT ved at være BA hos DubLi.

Ej heller er firmaet falsk, eller ude på at tage dig i røven.

De forhenværende tråde indeholdte NADA dokumenterede argumenter, hvilket næsten er nødvendigt når man går ind og sviner et potentielt milliard firma til. 

Martin Slot:
1. Købe cola til næsten 10 kr dåsen er jeg SIMPELTHEN for nærig til..Og for doven...damn du er da vel for dælen ude i løbet af en uge...Det er da bare planlægning. Så foretrækker jeg at handle lidt cola og lignende når der nu er tilbud rundt omkring når der alligevel hentes andre ting

Har du hørt om at være fattig studerende, eller er du bare generelt sur? Du går direkte ind, uden at kende mig, eller min situation, og angriber mig?

Martin Slot:
2. Læs de mange tråde, hvorfor starte en ny, når spørgsmålet har været oppe før...blot generelt for MLM

Jeg har læst de tidligere indlæg igennem, og grundet mangel på dokumenterede indlæg, og alt for mange afbrændte MLM tosser valgte jeg at lave et nyt, for at undgå den ekstreme butthurt der er på den her side.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Høegh Holm:

Pointen med indlægget var at vise folk, at der egentlig ikke er noget SVÆRT ved at være BA hos DubLi.

Ej heller er firmaet falsk, eller ude på at tage dig i røven.

De forhenværende tråde indeholdte NADA dokumenterede argumenter, hvilket næsten er nødvendigt når man går ind og sviner et potentielt milliard firma til. 

Martin Slot:
1. Købe cola til næsten 10 kr dåsen er jeg SIMPELTHEN for nærig til..Og for doven...damn du er da vel for dælen ude i løbet af en uge...Det er da bare planlægning. Så foretrækker jeg at handle lidt cola og lignende når der nu er tilbud rundt omkring når der alligevel hentes andre ting

Har du hørt om at være fattig studerende, eller er du bare generelt sur? Du går direkte ind, uden at kende mig, eller min situation, og angriber mig?

Martin Slot:
2. Læs de mange tråde, hvorfor starte en ny, når spørgsmålet har været oppe før...blot generelt for MLM

Jeg har læst de tidligere indlæg igennem, og grundet mangel på dokumenterede indlæg, og alt for mange afbrændte MLM tosser valgte jeg at lave et nyt, for at undgå den ekstreme butthurt der er på den her side.

1. Der har været efterlyst dokumenterede påstande tidligere, uden held. 

2. generelt sur...nu er det vist dig der dømmer lidt! 10 kr. for en dåse når der ganske ofte er tilbud på 1,5 liter til 10-12 kr. Det er dig selv der siger du er for doven, ikke mig! Jeg angriber dig da slet ikke og er faktisk rystet over du kalder mig sur. 

3. Ligefrem at kalde folk for afbrændte MLM tosser...

4. Potentielt milliard firma...hvordan kommer du frem til det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

DubLi har samlet over 32 millioner produkter som de vil tjene komission på, hver gang nogen handler igennem dem..

ACN har hvad? 16? Og de klarer det da rimelig godt.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

DubLi har samlet over 32 millioner produkter som de vil tjene komission på, hver gang nogen handler igennem dem..

ACN har hvad? 16? Og de klarer det da rimelig godt.

Så det er svaret til at det bliver en milliard forretning eller hvad? Kan du give lidt detaljer for udviklingen i antallet af produkter? Er man gået fra 1000 til 32 millioner på 1 år eller hvordan?

Så skulle du da tage at investere i aktierne imens de ligger i så lav en kurs...Wink

Aner i øvrigt ikke hvor mange ACN har, og mener heller ikke det er særlig interessant.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)