Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en venlig sjæl

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg startede for noget tid siden en servicevirksomhed og har siden begyndelsen valgt at vi også skal have en webshop til alle forbrugsvarerne som kunderne kan benytte sig af.

Vores site www.servicenord.dk er online nu - Har selv lavet sitet og har absolut ingen erfaring med hjemmesider.. Så konstruktiv kritik tager jeg gerne i mod :o)

Som sagt vil jeg gerne have en webshop sideløbende med min hjemmeside, hvor vores kunder kan bestille forbrugsvarer gennem os. Søger derfor en venlig sjæl der har forstand på OpenCart eller en anden webshop løsning - Gerne gratis for at mindske udgifter.

Håber i kan hjælpe

/Martin Lindstrøm.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin

Jeg kan ikke lige hjælpe med OpenCart, men ville lige sige at jeg også søger en venlig sjæl der kan hjælpe mig med nullermændene derhjemme og vil gøre lidt rent for mig.... Gerne gratis for at mindske udgifterne.

Held og lykke med forretningen...

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er tirsdag morgen jeg har ferie, så jeg burde ikke være små-tvær, men jeg synes det er irriterende hvor ofte folk søger udviklere som gratis skal hjælpe til. Med mindre ting hjælper vi gerne, men det virker efterhånden som en selvfølge at vi ikke skal betales for det, og det giver ikke mad på bordet.

Hvornår har du sidst fået en håndværker til at hjælpe dig, gratis, bare for at mindske udgifterne?

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:27

den sad lige i skabet,godt skrevet.

Hej Dorte

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

I er da lidt tvære i dag!
Tror godt han forstod det første gang, men på et eller andet punkt virker det der nedladende? Det kan godt være, at han ber om gratis hjælp som så mange andre, men hvad så med at lave et tilbud til ham istedet for, også sige eks:

Hej Martin!

Vi gør det ikke gratis, men vi kan lave et kanont godt tilbud til dig! Du kan få Opencart til XXX og så videre :).

Men jeg er enig! Intet er gratis i princippet :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:41

Mads:

I er da lidt tvære i dag!
Tror godt han forstod det første gang, men på et eller andet punkt virker det der nedladende? Det kan godt være, at han ber om gratis hjælp som så mange andre, men hvad så med at lave et tilbud til ham istedet for, også sige eks:

Hej Martin!

Vi gør det ikke gratis, men vi kan lave et kanont godt tilbud til dig! Du kan få Opencart til XXX og så videre :).

Men jeg er enig! Intet er gratis i princippet :)

Synes nu nok at jeg skrev tydeligt at jeg ikke kunne hjælpe, så det med at lave et tilbud er ikke lige mig. Til gengæld ville jeg bare gøre ham opmærksom på at jeg også kunne bruge lidt gratis hjælp som der sikkert også er mange andre herinde der kan.

Kunne du fx ikke bruge lidt gratis hjælp til at få en ny fin bil eller noget?

Sorry hvis nogen synes at tonen er grov, prøver bare at bruge lidt humor og ironi så man måske kan se at online services også koster penge selvom man måske synes at det er lidt uhåndgribeligt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:41

Dofs:
men jeg synes det er irriterende hvor ofte folk søger udviklere som gratis skal hjælpe til

Hvor ofte er det lige det sker? Nu har jeg været på amino længe og fulgt en del med... og det er godt nok sjældent det sker her på amino.dk. Tilgængæld er der altid en masse der for ondt bagi og simpelthen skal kommenterer det.

Nu spørger han, også for han forhåbentligt svar. Havde han valgt ikke at spørge, havde han heller ikke fået svar.
Jeg arbejder heller ikke gratis, men dem der spørger, bebrejder jeg da ikke for at spørge.

Så op med humøret, det er jo ferie :)

Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 10:51

Heldigvis tager jeg det ikke tungt :o)

- Jeg spurgte og fik svar. Men det er selvfølgelig rigtigt nok det i siger - Det giver ikke mad på bordet at arbejde gratis.

Hvis ikke man spørger kommer man ingen vegne.. Til gengæld får man heller ikke kunder ved at svare negativt. Det kan i jo tænke over! Derudover skrev jeg "gerne gratis" Jeg har skam ikke noget i mod at betale mig fra det.

De bedste hilsner

Martin Lindstrøm.

Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 10:53

Og det jeg skulle bruge hjælp til var at installere en dansk sprogpakke.. Det er vel ikke nogen stor ting? Enhver med forstand på det kan vel gøre det på ingen tid.

De bedste hilsner

Martin Lindstrøm.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:58

Jeg skrev mit indlæg samtidig med Rasmus, så hvis jeg havde set hans svar havde jeg ikke kommet med mit, for det var ikke min mening at tryne dig Martin.

God påske.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)