Hej derude, Jeg er ved at prøve at optimerer konverteringen på min webshop omkring brugskunst - og det største problem som jeg syntes jeg har, er at min check out er elendig. Den er grim, uprofessionel og bøvlet! Jeg har siddet i dag og prøvet at designe en checkout som er bedre optimeret, og som forhåbentlig skulle øge konverteringen. Jeg er ingen ørn til det grafiske, så du skal ikke fokuserer så meget på grafikken, den skal jeg nok få opgraderet. Det er mere processen, kan det gøres smartere? Kan jeg skære mere fra? (Vil gerne have det så simpelt som muligt). Her er nogle screenshots fra den checkout jeg arbejder på: http://forbrugskunst.dk/checkout1.jpg http://forbrugskunst.dk/checkout2.jpg http://forbrugskunst.dk/checkout3.jpg Desuden, er "Bekræftelse" delen for meget af det gode? Altså får man smidt for meget i hovedet? I må meget gerne komme med jeres mening om hvordan jeg får øget konverteringen på check out delen :-) Er jeg på rette spor? Eller ser jeg mig blind på noget? Håber nogle vil give deres besyv med! Og hvis i har andre forslag til at øge konverteringen, så vil jeg da også gerne høre dem! I Februar tænkte jeg det gik fint, og siden konverterede ca. med 2 procent. Men den faldt fuldstændigt i Marts, og lå omkring en halv procent. Den skal op! Mvh Jesper |
Hej Jesper
Nu er jeg ikke professor i konvertering, men jeg synes at det ville være smart hvis du slog step 1 og step 2 sammen - så er der et step mindre til at irritere kunden
Mvh
Søren